Rezygnacja z płatności za pomylone zakupy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W czasie dokonywania płatności za zakupy zorientowałem się, że zakupiłem nie ten przedmiot (zły krem do twarzy) co chciałem i anulowałem płatność. Transakcja jest widoczna na moim koncie z opcją płatność anulowana. Napisałem wiadomość do sprzedawcy, że się pomyliłem i rezygnuję z zakupu. Czy muszę wykonać jeszcze jakieś czynności i czy ta niedoszła transakcja zniknie z mojego konta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@michal_droszcz Nie, anulowanie płatności to nie odstąpienie, dokonaj anulowanie zamówienia lub wyślij oświadczenie odstąpienia do sprzedawcy 🙂
Jak ma dostępne to tak anuluj jak nie do wyślij mailem odstąpienie 🙂
- Przejdź do zakładki Kupione i znajdź błędne zamówienie.
- Na wybranym zamówieniu kliknij SZCZEGÓŁY.
- W części Anulowanie zakupu kliknij przycisk [ANULUJ ZAKUP]
- Wybierz powód anulowania zamówienia i jeszcze raz kliknij przycisk [ANULUJ ZAKUP].
- Wyświetlimy Ci informację o anulowaniu Twojego zakupu.
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tylko nie mam nigdzie opcji anulowania zamówienia bo już szukałem. Czy wysłanie wiadomości do sprzedawcy, że dokonałem zakupu przez pomyłkę i rezygnuję wystarczy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@michal_droszcz możesz mailem lub zobacz czy to zadziała to też jest odstąpienie 🙂
Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, poinformuj o tym sprzedającego:
- Przejdź do zakładki Kupione.
- Przy wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły].
- Wybierz [zwróć część lub całość zamówienia], aby przejść do formularza zwrotu.
- Zaznacz przedmioty, które chcesz zwrócić, i wybierz z listy odpowiedni powód. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego produktu w zamówieniu.
- Wypełnij formularz i kliknij [Zwracam produkty]. Otrzyma on wówczas e-maila.
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jedyna dostępna opcja w zakładce kupione to PONÓW PŁATNOŚĆ. Nic więcej nie mogę zrobić. Wiem, że jak zapłacę to mogę anulować transakcję, zanim sprzedawca rozpocznie jej realizację. Może tak trzeba zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@michal_droszcz nie musisz płacić, wyślij maila i będzie dobrze 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
michal_droszcz tak to wystarczy , nie masz obowiązku zapłaty , transakcję sprzedający anuluje po 7 dniach .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@michal_droszcz Nie musisz niczego dodatkowo anulować na stronie Allegro, nie musisz wypełniać żadnych dodatkowych formularzy i komplikować prostej sprawy. Jeśli wysłałeś sprzedawcy mailem swoją rezygnację z zakupu, to wystarczy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki. Sprawa zamknięta.