
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupiłem towar nie zaznaczając opcji "faktura"
Anulowałem zakup i rozpocząłem transakcje jeszcze raz - już z zaznaczoną opcją.
Za pierwszy - anulowany - zakup dostałem bez problemy zwrot pieniędzy ale pomniejszony o koszt dostawy - której fizycznie nie było.
Jesteśmy spółką z o.o. i mamy teraz rozbieżność na koncie księgowym.
Czy jest możliwy zwrot całej kwoty ( brakujących kosztów dostawy ) lub wystawienie faktury ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ASTIM_SC Po anulowaniu sprzedawca ma obowiązek oddać Ci całą wpłatę, także koszt wysyłki. Jeśli nie chce oddać, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy odda błyskawicznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ASTIM_SC A czym to sprzedawca argumentował, pytałeś? Nie ma prawa potrącać kosztów wysyłki. Pytaj go poprzez otwarcie dyskusji:https://allegro.pl/dyskusje/nowa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie pytałem.
Do dzisiaj nie byłem tego świadomy.
Dopiero Księgowość wykazała różnicę 8.99 - co odpowiada cenie transportu.
Nie znam mechanizmów allegro - nie wiem kto decyduje o zwrocie pieniędzy ?
Wygląda na to że przy płatności przez Allegro do sprzedającego trafia tylko kwota za towar. A koszt dostawy zostaje już na kontach allegro. Może trzeba występować o zwrot niezależnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ASTIM_SC Nie musisz się nad tym zastanawiać, powinieneś otrzymać zwrot całej wpłaty, jeśli opłaciłeś przesyłkę, tę kwotę też sprzedawca ma obowiązek Ci zwrócić. Otwórz spór, szybko zwróci.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki za sugestie,
Już wysłałem informację do sprzedającego.
Nawet nie wiedziałem że allegro posiada takie "mechanizmy" komunikacji.
Na marginesie - link
https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Nie działa do anulowanych zamówień 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ASTIM_SC Tak masz rację, trzeba pisać tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ASTIM_SC Tak, masz rację. Czasem o tym zapominam. Możesz więc napisać do Allegro i poprosić o upomnienie sprzedawcy - zadziała podobnie jak Dyskusja, sprzedawca szybko odda resztę wpłaty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ASTIM_SC
Na marginesie - link
https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Nie działa do anulowanych zamówień
Transakcja anulowana nie podlega ani ocenie, ani dyskusji.