Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Proszę o info w jaki sposób mogę zrezygnować z zakupu. Poprosiłem o wystawie ie faktury co podobno uniemożliwia coś takiego. Rozmawiałem ze sprzedającym i dla niego nie ma problemu. Prosił tylko o rezygnację w aplikacji, czego nie mogę zrobić.
@Client:36495483 o ile nie minął termin zwrotu 14 dni ( lub więcej zależy od ustawień sprzedawcy ) tu masz krok po kroku jak to zrobić 🙂
Aby formularz był dostępny, sprzedający powinien wcześniej wypełnić zakładkę Warunki zwrotów. Jeśli sprzedający nie udostępnia formularza zwrotu, w polu zwrot produktu znajdziesz link do określonych przez niego warunków zwrotu.
Witam.
Dziękuję za odpowiedź ale ten sposób znałem. Problem polega na tym że w formularzu jest miejse na wpisanie numeru konta a ja nie dokonałem wpłaty za zakup co uniemożliwia dokonanie anulowania.
@Client:36495483, możesz wpisać tam zera. 🙂
@Client:36495483 Napisz maila wówczas do sprzedającego ze rezygnujesz z zakupu, wystarczy, ale jak nie dokonałeś zapłaty to zakup za pobraniem?
@Client:36495483, czy chodzi o zamówienie nr fd73ba51-9f9b-11ec-8228-214240b48f7f?