anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rezygnacja z zakupu.

Client:36495483
#8 Zapaleniec#

Cześć. 

Proszę o info w jaki sposób mogę zrezygnować z zakupu. Poprosiłem o wystawie ie faktury co podobno uniemożliwia coś takiego. Rozmawiałem ze sprzedającym i dla niego nie ma problemu. Prosił tylko o rezygnację w aplikacji, czego nie mogę zrobić. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:36495483  o ile nie minął termin zwrotu 14 dni ( lub więcej zależy od ustawień sprzedawcy ) tu masz krok po kroku jak to zrobić 🙂

Jak zwrócić przedmiot

  1. Przejdź do zakładki Moje zakupy.
  2. Przy wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły zakupu].
  3. Kliknij [zwróć zakup], w dolnej części strony, aby przejść do formularza zwrotu.
  4. Zaznacz przedmioty, które chcesz zwrócić i wybierz z listy odpowiedni powód. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego produktu w zamówieniu.
  5. Wypełnij formularz i kliknij [zwracam produkty]. Sprzedający otrzyma wtedy mejla.

Aby formularz był dostępny, sprzedający powinien wcześniej wypełnić zakładkę Warunki zwrotów. Jeśli sprzedający nie udostępnia formularza zwrotu, w polu zwrot produktu znajdziesz link do określonych przez niego warunków zwrotu.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-poinformowac-sprzedajacego-o...

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:36495483
#8 Zapaleniec#

Witam.

Dziękuję za odpowiedź ale ten sposób znałem. Problem polega na tym że w formularzu jest miejse na wpisanie numeru konta a ja nie dokonałem wpłaty za zakup co uniemożliwia dokonanie anulowania.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:36495483, możesz wpisać tam zera. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:36495483 Napisz maila wówczas do sprzedającego ze rezygnujesz z zakupu, wystarczy, ale jak nie dokonałeś zapłaty to zakup za pobraniem?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:36495483, czy chodzi o zamówienie nr fd73ba51-9f9b-11ec-8228-214240b48f7f?

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów