Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie. Czy zdarzyło się Wam, zeby konsultant na czacie rozłączył się, bo Wasz problem go przerósł. Mi dziś Pan oświadczył, że problem został przez nieg zgłoszony i się rozłączył. A ja z tym problemem zostałam. Swoją drogą duży błąd allegro. W ofercie podano obliczenie rat 20*9,85. A kiedy chcę taki system spłacania wybrać pokazuje się info: Ten zakup możesz rozłożyć na maksymalnie tyle rat, ponieważ minimalna kwota raty wynosi 15 zł.
Czyli wprowadzanie w błąd. Konsultant pokrętnie wytłumaczył, że to działa tylko przy dodaniu d koszyka większej ilości rzeczy, niestety w żadnym oficjalnym stanowisku nie ma o tym mowy. Tak więc allegro przyciąga atrakcyjnym obliczeniem rat, kiedy się człowiek nastawi to ZONK. Jeszcze raz taka rata.
Jeśli chcesz mieć dowód, nie zamawiaj rozmowy telefonicznej, tylko pisz przez formularz. Wtedy zawsze możesz złożyć reklamację i odwołać się od decyzji pracownika Allegro. Przy rozmowie telefonicznej nie masz żadnego dowodu. Jeżeli masz informację przed zakupem, że daną kwotę można rozłożyć na 20 rat, a potem okazuje się, że jednak na mniej, to faktycznie Allegro wprowadza w błąd.
Ale ja pisałam na czacie, a zapis romowy wysłałam na swoją skrzynke e-mail więc potwierdzenie mam.
No więc złóż odwołanie, zapytaj o zapisy regulaminu potwierdzające zmianę wysokości rat przed i po, a potem wklej tu odpowiedź Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt#subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b
Do złożenia odwołanie potrzebne jest wcześniejsze zadanie pytania przez formularz, rozmowa telefoniczna i czat to za mało. https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=03326446-3f17-47ae-adf1-2d52e1419d5a&subjectId=8688a2af-7...