Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
pytanie do moderatorów - bo nigdzie indzie nie mogę dostać odpowiedzi.
Czy pracownik Allegro może zakończyć dyskusję "bo tak", bez podania żadnego rozsądnego uzasadnienia w przypadku gdy sprzedający też nie potrafił odpowiedzieć na zadane pytania??
Pozdrawiam
Może jeżeli kupujący w ciągu 30 dni nie oznaczy jej statusu ( oznaczasz jako nierozwiązaną i pracownik nie zmieni):
Każdą Dyskusję oznaczamy odpowiednim statusem:
Nie we wszystkim klient ma racje.
@Client:69688893 Pracownik może zakończyć, ale tylko wtedy gdy widzi, że problem został rozwiązany. Druga opcja - Dyskusja zostanie zakończona automatycznie jako rozwiązana po 30 dniach, gdy ją porzucisz i się w niej nie wypowiadasz. Jeśli chcesz wznowić Dyskusję, napisz do Allegro przez formularz kontaktowy.
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria%2C%2CsubjectId%2C%2CopenChat%2C=
@Client:69688893, czy masz na myśli jakąś konkretną Dyskusję?
tak, moja dyskusje ze sklepem MM, gdzie moderator uznal problem za rozwiazany ale ani on ani sprzedajacy nie byl w stanie odpowiedziec na moje pytania.
Bo dyskusje nie służą do zadawania pytań. 🤣
@Client:69688893 to trzeba było napisać reklamacje do allegro, że jako konsumentowi
uniemożliwia ci kontakt ze sprzedawcą przewidziany w ustawie i regulaminie allegro
regulaminowo allegro kończy dyskusję po 30 dniach
Allegro, jak nic się w dyskusji nie dzieje, kończy po 30 dniach.
@Client:69688893 powód oraz proponowane rozwiązanie zostało przedstawione w wypowiedzi pracownika Allegro, dlatego problem został uznany za rozwiązany, a dyskusja zamknięta.
Sprzedający odpowiedział na Twoje pytania - wyłączył możliwość odstąpienia dla tego produktu po jego rozpakowaniu. Stąd decyzja odmowna o przyjęciu zwrotu. Dlatego zachęciliśmy Cię do złożenia wniosku w ramach Programu Ochrony Kupujących. Otrzymasz zwrot środków od serwisu Allegro.