Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
dokonałam zakupu etui do smartfona tzw. flip case za niespełna 35 zł.
Na zdjęciach wyglądał dobrze, więc zdecydowałam się na zakup. Jednak etui okazało się zwykłym chińskim badziewiem. Klapka nie dolega, plastik kiepskiej jakości.
Chciałam etui zwrócić, lecz widzę, że zwrot jest na mój koszt, stąd z uwagi na wady chciałabym etui zareklamować i poprosić o zwrot wszelkich poniesionych kosztów - nie oczekuję, że inne etui będzie lepszej jakości.
Czy mogę jednak zainicjować zwrot i załączyć do przesyłki pismo reklamacyjne? Jest to o tyle wygodne, że mam już wówczas wszelkie dane. Czy zwrot a reklamacja kolidują w tym przypadku ze sobą?
Czyli to 41,88 zł to cena z dostawą?
Tak na napisane że przedmiot kosztował 35zł , ale darmowy zwrot przysługuje nawet bez smarta , no chyba że minęło 14dni od odebrania
@Type0Negative Wiadomo, że bezpłatny zwrot przysługuje do 14 dni, lecz ja musiałam zapłacić, bo wysyłka była pocztą. Z resztą nie dokonywałam zwrotu a reklamowałam etui.