Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Przy składaniu zamówienia wymagane jest potwierdzenie kodu SMS na numer telefonu, na który zamawiam przesyłkę. Ale zamawiam paczkę do usługi pocztowej, która następnie mi ją przekaże. To ogromny kłopot, bo serwis musi mi podać kod w 5 minut, a nie wiem, czy w ogóle chcą to zrobić za mnie. Co ja robię.
Sądzę ze to jest potwierdzenie płatności Allegro Pay, przeczytaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/kup-teraz-oraz-kupuje-i-place-jak-szybko-kup... ale możesz zmienić nr telefonu na który ten kod przychodzi tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc&subjectId=4a9d8d9d-6...
@Client:109866673 Twoje konto nie jest aktywne i dlatego jesteś proszony o podanie kodu weryfikacyjnego. Natomiast kod był przesyłany na numer o końcówce *747, widzę, że w danych konta dodałeś numer o końcówce *561 i na taki numer otrzymałeś kod potwierdzający zmianę numeru telefonu. Czy możesz napisać jaka jest kwota zakupu oraz kategoria oferty przedmiotu, który próbujesz zamówić? Podejrzewam, że ponieważ Twoje konto nie jest jeszcze zweryfikowane to w kategorii wymagana jest dodatkowa weryfikacja, tylko kod przychodził na inny numer (ten o końcówce 747 i to powodowało problem).
A ja zmieniłem telefon a ten poprzedni zlikwidowałem i teraz SMS chyba przychodzi mi na stary numer a nie na Nowy nr podany w adresem dostawy. Jak to zmienić?
@gw_57 ale jaki SMS? Bo wydaje mi się, że Ty piszesz o Allegro Pay, jeśli tak, to w tej sprawie napisz do nas za pomocą tego formularza.
Po telefonicznej weryfikacji tożsamości, Doradca Allegro Pay pomoże Ci zmienić numer telefonu/