anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Spóźnienie z mailem od Payu - odzyskanie pieniędzy

Howlik
#2 Obserwator#

Dzień dobry.

Dokonalem 15 pażdziernika zwrotu towaru, zaznaczając zwrot na konto bankowe. 27 października sprzedawca zlecił zwrot przez PayU - niestety wcześniej nie miałem doczynienia z tą formą zwrotu i nie wiedziałem że dostanę maila gdzie będę miał link do formularza gdzie będę musiał podać dane żeby go otrzymać:
payu1.png

Niestety miałem na to limit 7 dni który przekroczyłem i po kliknięciu na link przekierowuje mnie na taka stronę:

payu2.png

"the form" przekierowuje natomiast na stronę PayU, gdzie:

- nigdzie nie mogę znaleźć podobnego problemu
- nie da się skontaktować z żywym człowiekiem, a tematy chatu z botem nie mają tego czego szukam
- probowałem zgłoszenia niestety nie dostałem żadnego maila zwrotnego

Sprzedawca twierdzi że zwrot został zrealizowany chociaż z wysłanej mi wiadomości jest status "W REALIZACJI"

payu3.png

Chciałem się poradzić co można zrobić w takiej sytuacji, czy to ja muszę się z kimś skontaktować albo przeoczyłem jakiś formularz a może sprzedawca ma możliwość jeszcze anulowania tego zlecenia.

Pozdrawiam i góry dziękuje.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Niczego nie musisz podawać, jak sprzedajacy zwraca Ci środki poprzez Allegro to wracają one tam skąd wyszły. Po zwrocie dostajesz maila od Allegro (czasem wpada do spamu- sprawdź dokładnie) i w 3dni masz je. Nie ma maila nie było zwrotu. Obrazków nie widzimy.

oznacz moderatorów

Howlik
#2 Obserwator#

Dostalem wlasnie maila gdzie jest data, numer operacji, kwota transakcji od payu ale tez pisza ze nie posiadaja wszystkich potrzebnych danych niestety formularz wygasl po 7 dniach. Na https://allegro.pl/pomoc/ tez jest napisane wlasnie ze w przypadku przelewu tradycyjnego payu zglosi sie do mnie mailowo by podac dane.

Chcialem sie tylko dowiedziec czy ktos mial podobny problem i czy to teraz ja musze odkrecac sam z payu czy sprzedawca, a porozumienie sie z nim troche trwa gdyz odpisuje raz dziennie.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Howlik Cześć. Skontaktuję się z PayU i poproszę o ponowne przesłanie mejla 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Howlik Wracam do Ciebie z odpowiedzią w imieniu Oli. Operator nie przesyła ponownie takiego formularza. Proszę skontaktuj się w tej sprawie z nami przez formularz, a doradca przekaże odpowiednie informacje do PayU.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@LEW433 Niczego nie musisz podawać, jak sprzedajacy zwraca Ci środki poprzez Allegro to wracają one tam skąd wyszły.

😅 a wiesz że jak zapłata była na poczcie to przy zwrocie od sprzedawcy PayU nie ma konta, przecież nie zwrócą na pocztę, ale rada rewelacyjna niczego nie podawaj 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów