Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
Sprzedałem pewnemu Panu przedmiot a dokładnie sterownik w oryginalnym opakowaniu wraz z instrukcją. Pan dzień po otrzymaniu zaczął się upierać że przedmiot jest nie sprawny i żąda ode mnie zwrotu pieniędzy. Rozpoczynając dyskusje na allegro nagle stwierdza że przedmiot jest sprawny ale ktoś inny jest podpięty pod ten sterownik i nie umie go zresetować to ustawień fabrycznych. Co w takim przypadku ma zrobić prywatny sprzedawca ? Sam kupujący upiera się na dodatek że przedmiot był nie zgodny z opisem ? Czy ja jako sprzedawca powinienem zwrócić mu pieniądze chociaż wiem ze już cos było robione przy sterowniku poprzez kupującego ?
Masz rozpatrzyć reklamację masz 14dni, jak ten towar był fabrycznie zafoliowany i zapakowany to sam się komus innemu w pudelku nie podpiął czyli jakiś zarzut z zadu brany. A jak nie umie zresetować to ma od tego instrukcje nie jesteś firma byś miał i musiał wiedzieć jaj ten przedmiot działa. Co do niezgodności z opisem daj link do oferty i napisz co za niezgodność wskazał. O formie rozpatrzenia reklamacji decydujesz ty jak uznasz to ddajesz kase lub wymieniasz lub naprawiasz a jak odrzucisz to piszesz dlaczego
Czyli najprostsza i najszybsza opcja to po prostu żeby ten Pan zwrócił mi przedmiot, a ja po prostu zwrócę mu pieniądze gdy go otrzymam.
@Kristoffffffff na pewno poproś o odesłanie ! bo może być to próba wyrwania kasy z protect, jak otrzymasz sprawdź czy działa czy nie i podejmij decyzję reklamacyjną, pamiętaj że jak nie odeśle pod 14 dni od zgłoszenia problemu, odrzuć w dyskusji z powodu braku produktu do zbadania bo inaczej allegro wypłaci mu kasę za Ciebie 😞
Dziękuje za pomoc.
I tak i nie bo godząc sie na zwrot on odeśle a jak sam rozwalil lub rozwali sie w transporcie to masz przejumane. Wezwij go do odesłania na swoj koszt na reklamację podaj adres nie odeśle odrzuć reklamację, odeśle sprawdz i wydaj decyzję reklamacyjną
W jakim sensie przejumane 😄 ? Jasne napisałem Panu żeby mi odesłał przedmiot po zwrocie przedmiotu zwrócę mu pieniązki.
Właśnie bez obejrzenia towaru odpisałeś na reklamację że ja uznajesz i zwrócisz kasę a teraz pomyśł co będzie jak towar wróci uszkodzony?