Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałem zakupić dla syna strój od Sprzedającego [edycja]
Po zapoznaniu się z ofertą zamieszczoną na Allegro, zauważyłem, że strój posiada dwa inne wymiary niż posiada mój syn. Napisałem więc zapytanie do Sprzedającego [edycja], czy istnieje możliwość zamówienia stroju zgodnie z podanymi mu wymiarami. Niestety od około półtora miesiąca cisza, nikt w tej sprawie nie odpisał. Nie wiem czy to "martwe" konto, czy też Sprzedający ignoruje (lekceważy) zapytania Klientów. Korzystając z komunikatora Chatbot Alina - żadnych wiadomości. Otrzymywałem tylko komunikaty o udzieleniu odpowiedzi w ciągu kilku godzin, ewentualnie w ciągu 24-48 godzin. Czas może się wydłużyć w zależności od ilości zapytań.
W moim przypadku prawie półtora miesiąca i bez efektu. Gdyby ktoś chciał zakupić dla dziecka jakąś rzecz, miejcie to na uwadze. Dziś (08 maja) zapoznałem się z negatywnymi komentarzami jakie zamieścili Kupujący. Najwyraźniej Sprzedający wystawia na Aukcjach rzeczy i unika rzetelnych zapytań dotyczących swoich ofert, sprzedaje uszkodzone towary, itp.
Także doświadczyłem takich odpowiedzi, firmy mają ustawione BOTy do odpowiedzi ponieważ mają czas 24godz. na to, więc żeby nie mieć odjętych pkt. używają BOTów, ale przy tym nie odpowiadają. Są dwa sposoby, odpuścić sobie takiego sprzedającego ale zakupić zgodnie z ich wymiarówką i jak nie będzie pasować odesłać i wystawić odpowiedni komentarz, uwierz z pewnością wówczas znajdą czas dla Ciebie.😐
Szkoda czasu i zdrowia poszukaj innego sprzedawcy ,który bardziej dba o swój wizerunek i nie ma przeciwwskazań do bezpośredniego kontaktu z klientem a nie przez jakieś BOT-y