Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam maskę . W opcji dostawy była paczka pocztowa za 13zł. Okazało się ,że sprzedająca wysłała zakup listem poleconym za 6,5. Dla mnie to jest naciąganie i chciałabym odzyskać część kosztów wysyłki. Jak to zrobić jeśli sprzedający nie odpowiada na wiadomości, a w opcji dyskusji nie ma przewidzianego podobnego tematu?
@barbara-w78 ja bym wybrał w dyskusji: zamówienie niezgodne z opisem ( zdaje sie że jest coś takiego). Jelsi wyborem kupującehgo byla "paczka pocztowa" to sprzedający nie powinien tego zmieniac bez konsultacji i zgody kupującego.
Reszte juz mam nadzieje wyjasnicie sobie ze sprzedajacym w dyskusji.
Powodzenia.
@barbara-w78 Sprzedawca Cię naciągnął na koszty, to niezgodne z regulaminem Allegro. W Dyskusji wybierz jakikolwiek temat najbardziej zbliżony i ją otwórz. Domagaj się zwrotu różnicy w cenie i następnego dnia poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Nie zamykaj Dyskusji do czasu, aż nieuczciwy sprzedawca odda Ci różnicę.
W Dyskusjach nigdy nie będzie systemowo dodanych wszelkich możliwych powodów, dlatego zawsze wybieraj jakikolwiek, najbardziej zbliżony.