anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający dokonał zwrotu pieniędzy, a pieniądze nie wpłynęły na moje konto bankowe

PROTARGET-pl
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry.

 

Mam problem ze zwrotami pieniędzy. Trzech sprzedających zwróciło mi pieniądze, ale nie dotarły one na moje konto bankowe.

Podaje numery zwrotów: 

aeeed83b-d2c9-11eb-9870-1bb881d98842
f224eb91-cf49-11eb-9870-fb50fa5f529f
41cd133c-fc1a-11eb-aeaa-eb8fbac8c6dd
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

@PROTARGET-pl Dostałeś maile od Allegro że sprzedający zwrócili, jeżeli tak to sprawdź dokładnie swoje konto albo tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji/#!/ Nie było maili, możliwe że nie zwrócili.

oznacz moderatorów

PROTARGET-pl
#8 Zapaleniec#

Maile otrzymałem za każdym razem:

Sprzedający 123lazienka zwrócił Ci środki za Twój zakup i wkrótce wrócą one na Twoje konto bankowe, rachunek powiązany z kredytem lub kartę, z której opłacony był zakup.

Do tego napis na zielono w mailu: zwrócono.

Od ostatniego zwrotu minęły trzy miesiące, więc kasa już powinna dotrzeć dawno.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@PROTARGET-pl Skąd wiesz, że sprzedawcy zwrócili pieniądze? Od nich? Jeśli naprawdę zwrócili, powinieneś otrzymać powiadomienie e-mail od Allegro. Jeżeli maila od Allegro nie było, mogli nie zwrócić. Jeżeli maile były, taki zwrot trwa 3 dni robocze, poczekaj.

oznacz moderatorów

PROTARGET-pl
#8 Zapaleniec#

Maile otrzymałem za każdym razem:

Sprzedający 123lazienka zwrócił Ci środki za Twój zakup i wkrótce wrócą one na Twoje konto bankowe, rachunek powiązany z kredytem lub kartę, z której opłacony był zakup.

Do tego napis na zielono w mailu: zwrócono.

Od ostatniego zwrotu minęły trzy miesiące, więc kasa już powinna dotrzeć dawno.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ciekawy przypadek, gdzie wędruje jego kasa??

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@PROTARGET-pl I prawdopodobnie jest. Sprawdź dokładnie rachunek. Nie ma zwrotów, pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@PROTARGET-pl Cześć, sprawdź proszę raz jeszcze wpływy na koncie, z którego płaciłeś od czerwca do teraz. 

oznacz moderatorów