Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie, sprzedawcy/sklepy dokonały zwrotu a pieniędzy nie widać.
Mail od allegro z informacją o zwrocie z 21.07 - zwrot na kupon/voucher allegro jest, kasy brak.
2 kolejne maile z 23.07 i ta sama sytuacja. Jak długo to może potrwać? Ile to jest "wkrótce"?
Zawsze płacę blikiem, do tej pory pieniądze wpadały na konto a po chwili był mail od allegro, co się zmieniło?
@shoun13 Taki zwrot trwa do 3 dni roboczych. Jeżeli ten czas minął, pisz na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Zwrot z 21 lipca powinien wpłynąć na konto dziś do końca dnia.
Dziękuję!
@shoun13 Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ten zwrot. Sprawdzę co się z nim dzieje w naszym systemie.
@_HolaOla_nr zamówień: ae563fb2-e41b-11eb-8a32-eddd2110d04c, 5f970ef1-e41a-11eb-a14b-ff5c250f4c8b, c7993cc1-e42a-11eb-9815-57da4d94787c
@shoun13 Dziękuję, w naszym systemie są zlecone następujące zwroty dla Ciebie:
Jeśli chodzi o pozostałe zamówienia, to Sprzedający nie zlecili dyspozycji zwrotu środków dla Ciebie, więc polecam kontakt bezpośredni z nimi np. przez Centrum Wiadomości.
Mam to samo,zwrot dokonany 16.07, pieniędzy na koncie brak.Nr zwrotu :c0cc8786-e600-11eb-a382-93c9dda6ffd2
@ttos Jeśli dotyczy to zamówienia z 07.07.2021r. numer 1bbc78f1-df01-11eb-a30d-4d2256fa1639 to Sprzedający poprawnie zlecił zwrot dla Ciebie, dlatego sprawdź proszę dokładnie swój rachunek bankowy, również w okolicach daty zakupu.
Tak to jest to zamówienie ale sprawdzałem przed chwilą historię przelewów z ostatniego miesiąca i nic nie otrzymałem na podobna kwotę.
Może warto pomyśleć o jakimś narzędziu które ułatwiało by orientowanie się w zwrotach szczególnie dla osób które posiadają ich dziesiątki. Coś w rodzaju Menager Zwrotów.
@_HolaOla_ Niestety zwrot z 21.07 do zamówienia ae563fb2-e41b-11eb-8a32-eddd2110d04c nadal bez przelewu
@shoun13, @ttos w takim razie skontaktujcie się z nami przez ten formularz.
Otrzymacie od nas potwierdzenie poprawnie sfinalizowanych zwrotów i będziecie mogli wyjaśnić tę sprawę.
@mr_oma poszło, zgłoszenie numer "16650058"
Dziekuję! w odpowiedzi na moje zgłoszenie znalazły się szczegółowe informacje na temat zwrotów i potwierdzenia potrzebne w razie kontaku z bankiem, Pani Iwona z Allegro dokladnie opisala co gdzie sprawdzic, do kiedy powinny sie pieniadze pojawic i co robic dalej. Automagicznie wszystkie 3 przelewy wczoraj wpadły na konto 😉
@shoun13 To ciekawe, że te przelewy tak nagle wpadły na konto po zgłoszeniu problemu na AG 🙂
może nie wczoraj !? .... nie znamy szczegółów tylko wypowiedź autora wątku .
@xyz96bardzo ciekawe, niby wina banku bo po stronie allegro wszystko w jak najlepszym porzadku, wszystko juz daaawno zlecone jak trzeba 😉
@mdrogeriawczoraj, dokładnie o 18:08 wierząc notyfikacjom ipko. Data operacji jest wczorajsza ale "Data waluty" (cokolwiek to znaczy) pokrywa się z datami zleceń w allegro 21 i 23 .07
shoun13 pewnie po interwencji allegro bank zaksięgował wpłaty . Może z jakiegoś powodu zawisły i oczekiwaly na odklepanie ręczne .