Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W marcu po raz pierwszy od 12 lat wystawiłem negatywną opinię. Zamówiłem towar zapłaciłem natychmiast, zwodzony byłem wiadomościami e-mail o opóźnieniu w dostawie i tym podobne treści.Następnie dostałem powiadomienie ze przesyłka została dostarczona, niestety nie do mnie. Zadzwoniłem do firmy kurierskiej okazało się że przesyłka była nadana na zupełnie inny adres. Dwa dni próbowałem się skontaktować ze sprzedawcą co z moim zamówieniem, nikt nie odebrał telefonu a na e-mail odpowiadali standardową wiadomością jak do każdego klienta. Założyłem dyskusję przez Allegro i dopiero wtedy przesyłka została do mnie wysłana, mało tego kiedy już dotarła okazało się że to nie to za co zapłaciłem w dodatku nosiło ślady użytkowania. Wymusiłem na sprzedającym zwrot gotówki i aby odebrał ode mnie towar który wysłał.Zwrot gotówki dostałem towar odesłałem. Wystawiłem opinię negatywną. Dwa dni po wystawieniu opinii dostałem sms aby usunąć opinię w zamian za dodatkową gotówkę którą proponowali wysłać mi na konto. Dziś znów wrócił temat finansowej rekompensaty. Czy tak ma wyglądać uciszanie kupujących???
Ciekawe co Allegro na to? Będę zgadywał - nie dopatrzyliśmy się naruszania zasad ......... nie było tutaj złych intencji itd itd
Chciałbym się dowiedzieć jak to właściwie jest. Można kupić milczenie kupujących???
Sprzedający na moje pytanie cyt:"Czy uważacie że niesłusznie opinia została wystawiona?" odpisał cyt:"Słuszna do momentu gdy klient nie otrzyma np rekompensaty i zmieni zdanie".
@tom091982 Słuszne czy nie, masz sumienie to tak postępuj, skoro należał się negatyw, Ty znasz sytuację jak to wyglądało to go zostaw, ostrzegając innych po to one są, jak masz ochotę za parę złotych dać d...y masz do tego prawo 😄
Właśnie o to mi chodzi ja wystawiam opinię zgodnie z sumieniem, uważam że inni kupujący powinni wiedzieć jaki jest sprzedający.
@tom091982 Mi w dyskusji na Allegro jeden zaproponował wprost opłatę za usunięcie komentarza w formie rabatu za niezgodny z opisem towar i poprosił o numer konta. W dyskusji pisał też pracownik serwisu 🙂 Oczywiście nie podjął "stosownych działań", tylko raczej nalegał na mnie, aby zakończyć dyskusję jako rozwiązaną, ponieważ sprzedawca zaproponował rekompensatę. Cyrk 🙂
Nigdy nikomu nie wystawiałem nierzetelnie opinii i uważam że w tym momencie sprzedający chce zapłacić za milczenie.
@tom091982 Sprawdź ile ma negatywów jak tylko od Ciebie to przemyśl może podwinęła mu się noga i stracił smarta i inne przywileje 😞 musisz sam podjąć decyzję 😉
Negatywów z dnia na dzień przybywa sytuacje podobne do mojej, odwlekanie dostawy towar niezgodny z zamówieniem itp.
Jeśli usuniesz nega i tamten Ci później zapłaci, to ja dołożę Ci drugie tyle $$.
To tyle w temacie.
Nie dziękuję.