Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sporą firma handlująca m.in. zegarkami nie wysłała mi paczki, którą dziś powinnam już odebrać, bez żadnej informacji że mają opóźnienia. Opłaciłam kuriera in post 24h, a pani mi mówi że paczka dojdzie może przed sylwestrem. Co z tym zrobić ? Kosztował blisko 300 zł, nie stać mnie żeby kolejne 300 wydać w sklepie stacjonarnym, bo nie liczę na zwrot kasy jeszcze przed świętami
A jaki był czas wysyłki w opisie oferty/aukcji ?
Dodatkowo proszę uwzględnić OKRES przedświąteczny !!
I nie sugerować się narzuconymi przez Allegro, niszczącymi i nienormalnymi podejściami do czasu wysyłki itd. ☹️
Dostałam termin 20 grudnia potwierdzony. Specjalnie zamówiłam 16 żeby zdążyli nawet jeśli się przesunie wysyłka, ale oni nawet tego jeszcze nie nadali. Jeśli są opóźnienia to powinno się uprzedzać o tym, tym bardziej jeśli wyślą dopiero po świętach może przed sylwestrem.
@Patuszka96 Widzę, że rozpocząłeś już dyskusję ze Sprzedającym, dlatego poczekaj proszę na jego odpowiedź i stanowisko w tej sprawie. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi po 24 godzinach, wówczas możesz poprosić naszego pracownika o pomoc.
@Patuszka96 Wyznacz tej pani kolejny termin dostawy, na przykład dzień po dostawie określonej na stronie aukcji, a po tym terminie, jeśli nadal towar do Ciebie nie dotrze, odstąp od umowy na podstawie art 5431 Kc i zażądaj niezwłocznego zwrotu wpłaty. Będzie problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc pracownika Allegro.