Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeżeli się przeciąga to ma takie prawo, czytaj w regulaminie: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/ramy-czasowe-dyskusji-85Y7X9bxEs2
@Mati170293 tak, jest to normalne, zakończyliśmy dyskusję w związku z rozwiązaniem problemu, napisaliśmy o tym w dyskusji.
Sprzedający odrzucił reklamację, a ponieważ nie jesteśmy w stanie zmusić go do zmiany decyzji oraz nie możemy jej podważyć, nie mamy podstaw do podjęcia dalszych działań, dlatego zaproponowaliśmy Ci złożenie wniosku o wypłatę rekompenstay z Programu Ochrony Kupujących.
No i jeszcze napisaliście ze nie musi mi oddawać pieniedzy, to może allegro mi odda, że swojego kąta, jak dla mnie to coś tu śmierdzi, jak tak.mozna z ludźmi postestepowac
Nic nie śmierdzi możesz złożyć wniosek o rekompensatę z POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
Dzisiaj złożyłem do innego zakupu który kupiłem 13 grudnia i do dnia dzisiejszego nie mam więc złożyłem wniosek przyznali mi a po 2 godzinach odmówili, I czy to jest fer nietoz że czekam na tyle czasu, I gdzie tu allegro dba o swoich klijentów
@Mati170293 widzę, że w tej sprawie otrzymałeś rekompensatę w ramach Programu Ochrony Kupujących razem z kosztami przesyłek. W innej sprawie wniosek został odrzucony, ponieważ sprzedający nadał do Ciebie przesyłkę. Pisaliśmy o tym w wiadomości e-mail (nr. 19892873) zapewniając, że jeśli przesyłka do Ciebie nie dotrze lub pojawią się inne problemy to będziemy interweniować. Zakupy na Allegro są bezpieczne i dbamy o klientów.
Tylko ze ja mówiłem żeby zwrócił pieniedze, więc dlaczego sprzedajacy wysłał beż mojej zgody
@Mati170293
Jak dostaniesz przesyłkę, możesz robić zwrot bez podając powodu.
A zapomniałem dodać dyskusje zacząłem 17 grudnia, a 18 już zamknął gościu z allegro to jest normalne ?