Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, nie wdając się w szczegóły i powody wystawienia oceny. Wystawiłem sprzedającemu "nie polecam", 5* za zgodność z opisem (bo tak było, tyle tylko, że uważam iż manipulował słowa/parametrami kluczowymi zaszywając istotne informacje w opisie - ale o tym najwyżej później) i 1* za obsługę kupującego, bo odpowiedzi były niekulturalne i nieprofesjonalne.
Problem w tym, że od momentu wystawienia oceny wydzwaniają do mnie różne numery oznaczane przez hiya jako potencjalne oszustwo/telemarketing. Dzwonią stacjonarne i komórkowe. Komórkowym wysyłam "napisz sms" otrzymuję odpowiedź, że dzwonią ze sklepu x i proszą o kontakt (nadawcą smsów jest wirtualna centrala telefoniczna).
Napisałem do sprzedającego, że nie życzę sobie dalszego kontaktu z jego strony w sprawie wystawionej oceny, jednak to nie poskutkowało. Pisałem też o niuansie zgody na przetwarzanie danych - imo ma ją jedynie do realizacji zamówienia - a system ocen, nie jest bezpośrednią realizacją zamówienia.
Co mogę zrobić, aby gość się pogodził, że 'pięknym za nadobne' i jak 'Bóg kubie tak kuba Bogu'?
Pzdr
Marcin
Możesz podziękować allegro. Gościu zachowuje się paskudnie i oczywiście tego nie popieram. Ale do takiej paranoi doprowadziły działania allegro. Kiedyś komentarz negatywny był tylko komentarzem negatywnym. Obecnie jedna gwiazdka mniej robi małej firmie większą krzywdę niż kiedyś kilka negatywów. Przykładowo jeden dał mi ostatnio 2 gwiazdki mniej. Tylko to obniżyło mi jakość konta z bardzo dobrego do dobrego. Klient nawet nie napisał co mu się nie podobało... Druga taka opinia albo 1 negatyw i pewnie mogę się pożegnać z wysyłką smarta. Były tu wpisy gdzie tylko 1 gwiazdka mniej malutkie konto doprowadzała do utraty smarta. Także nie popieram ale się nie dziwię. Allegro pozostawiło kupujących w przekonaniu, ze 4 gwiazdki to dobra opinia, a dla sprzedających to tragedia. Ty zabrałeś ich o wiele więcej. Nie wiem co pisał i tylko Ty możesz zdecydować czy naprawdę na tyle zasłużył czy tylko oceniłeś po staremu. Teraz po negatywie to od połowy firm dostaniesz telefon/maila z próbą przekupstwa, a od drugiej przedsądowe wezwanie do usunięcia... Ten poszedł dalej...
@sulcio Prześlij nam na adres spolecznosc@allegro.pl zrzuty ekranu z historii połączeń, gdzie widać, że sprzedawca próbuje wielokrotnie się z Tobą skontaktować (inne kontakty możesz zasłonić). Przydatne mogą być też zrzuty wiadomości sms z prośbą o kontakt.
A tu masz jeszcze focie z wytycznych allegro po obniżeniu 2 gwiazdek.
@sulcio niech zgadnę nazwa sklepu w smsach to stacjonarna nazwa a nie ta co z allegro więc blokady konta za stalkowanie mu nie zrobi allegro bo nie ma podstaw napisac o co chodzi ci nie napisze bo by się podłożył pod bana czyli zostaje telefon odebrać a że nie możesz nagrywać bez zgody lub nie będziesz aiedział że to on bo za każdym razem z innego numeru dzwoni to możesz co najwyżej bez ciężaru dowodu się upewnić że to o ten negatyw chodzi bo nagrania nie przedstawisz. Allegro systemem oceny transakcji zmusza do stalkingu cuda panie sie dzieja cuda