Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupiłem ostatnio monitor w tej ofercie https://allegro.pl/oferta/asus-monitor-17-cali-mb17ahg-ips-15445754219 , przesyłka dość późna(Przewidywana dostawa Środa 17 kwietnia w dniu jak kupowałem), ale cena bardzo dobra i była opcja zapłaty przez Allegro Pay(Z czego skorzystałem) więc stwierdziłem że powinno być bezpiecznie.
Sprzedający do tej pory nawet nie utworzył etykiety, a dzisiaj zauważyłem że też nagle usunął wszystkie oferty(A sprzedawał sporo różnej elektroniki). Napisałem do niego w tej sprawie, ale wciąż nie dostałem odpowiedzi(Chociaż według informacji sprzedawca nie logował się jeszcze od czasu jak wysłałem wiadomość...).
Czy w przypadku gdy sprzedawca po prostu weźmie pieniądze i zniknie, Allegro nadal spróbuje mnie obciążyć kosztami Allegro Pay?
Musisz otworzyć dyskusję, :https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Na razie dam sprzedawcy jeszcze chwilę na odpowiedź(Chociaż mam przeczucie że w najlepszym razie Sprzedawca jeżeli odpowie to będzie próbować grać na czas), ale jeżeli się zaloguje i nie odpowie, to pierwszym co zrobię będzie zgłoszenie zwrotu i otwarcie dyskusji...
Jaki czas? skoro oferty zniknęły to działaj, Sam napisałeś że ani etykiety ani odpowiedzi, ale jak uważasz!
Łudzę się trochę, bo oferta była najtańsza ale teoretycznie 200zł taniej od reszty nie jest zupełnie nierealistyczne(I teoretycznie czas do wysyłki ma do jutra jeżeli ma dotrzeć do Środy). Poza tym czy zgłoszę zwrot i otworzę dyskusję teraz wieczorem, czy jutro rano raczej nie zrobi wielkiej różnicy.
Jeden dzień zwłoki z wprowadzeniem dyskusji nie zaszkodzi ale raczej nie ma co się łudzić skoro wszystko usunął to nie wygląda to zbyt pięknie
No cóż, dostałem odpowiedź: "Mamy informację od hurtowni że przesyłka jest przygotowana do wysyłki i dziś lub jutro wyjdą z hurtowni. przepraszamy za opóźnienie. Produkty na dniach zostaną znów wprowadzane zmieniamy oprogramowanie do zarządzania sprzedażą."
Nie znam się na oprogramowaniu do sprzedaży, może to dobra wymówka, w każdym razie poczekam do Środy.
Ale to już jest trochę dziwne... jakby odpowiedź była od bota.
Oferta była od chińskiego sprzedawcy? Nigdy nie dostaniesz tego monitora. Pieniędzy też nie zwróci. Zakładaj dyskusję, może dostaniesz zwrot z allegro protect.
@glenmoranghie @Polski sprzedawca, jest wyżej link.
I tak radzę otworzyć dyskusję. Nie wyklucza ona otrzymania towaru, a przynajmniej est szansa skłonienia sprzedawcy do udzielenia odpowiedzi innej niż automatyczna.
Po tej odpowiedzi kolejne były już normalne(I nie natychmiastowe jakby to raczej było z botem) więc może po prostu Sprzedawca się spieszył, coś źle przeczytał i skopiował poprzednią odpowiedź. Dam czas do jutra, jeżeli nie dotrze albo chociaż nie będzie wysłane to anuluję i otworzę dyskusję.
Tak w zasadzie to ty nie wiesz czego chcesz!
Po prostu chcę mieć 100% pewności że nie dostanę monitora. 200zł piechotą nie chodzi, a zakup był w zeszły piątek, więc mam czas na otwieranie dyskusji etc.
@Razor7557 Chcesz mieć 100% pewności że nie dostaniesz monitora? 😂
Poza tym tak na marginesie - jeśli zakup był w zeszły piątek to sprzedający ma czas na nadanie przesyłki 4 dni robocze zgodnie z jego deklaracją w zakładce DOSTAWA.
Czyli powinien nadać paczkę najpóźniej w czwartek 18 kwietnia.
To co allegro pokazywało Ci jako czas dostawy to tylko i wyłącznie przewidywany czas i nie jest on w żaden sposób gwarantowany.
W takim sensie że chcę mieć pewność zanim zacznę Dyskusję i żądanie zwrotu pieniędzy XD
I wiem o tym, no ale zgodnie nawet z tym co mówi sprzedawca, hurtownia miała już wysłać do niego monitor, więc powinien być w stanie wysłać dzisiaj, lub najpóźniej jutro. Jeżeli potrwa to dłużej to będzie już bardzo podejrzane.
@Razor7557 Podstawowa kwestia jest taka - sprzedający ma czas na nadanie nadanie przesyłki do czwartku 18 kwietnia do godziny 23:59 - tak stanowią warunki umowy którą z nim zawarłeś.
Jeśli chciał nadać to szybciej - spoko, plus dla niego że próbował nawet jeśli się nie udało. Otwieranie dyskusji itp. itd. przed tym czasem jest w mojej opinii kompletnie bez sensu.
Nie widzę tu nic podejrzanego.
@Razor7557 " zanim zacznę Dyskusję i żądanie zwrotu pieniędzy XD"
Otwarcie dyskusji nie jest równoznaczne z żądaniem zwrotu pieniędzy Równie dobrze w dyskusji żądać dostarczenia towaru. Lub żądać wyjaśnienia opóźnionej wysyłki, skoro dotąd otrzymywałeś odpowiedzi bota.
Były jakieś kolejne opóźnienia w hurtowni więc zdecydowałem się anulować zakup(Zależało mi aby monitor dotarł do piątku, a wciąż podobno nawet nie został wysłany z hurtowni do sprzedawcy), i dostałem od razu zwrot pieniędzy. Więc sprawa już zamknięta.