Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie sprzedawca [edycja] neka swoich klientow,
grozi ludzia i obraza ich, takze obwina swoich klientow za wszystko
u mnie po piseme natychmiatowej rezygnacji z towaru klamie ze nie ma danych nawet zamowienia(gdzie otrzymal dane zamowienia i serdeczna prosbe o zmiane towaru lecz nie potrafil tego odnalesc -zatem podziekowalem za pomoc i napialem ze rezygnuje z zakupu, po czym grozi o wpisaniu swojego klienta do rejestru dluznikow, dostal pisemna emailowa rezygnacje z towaru w tej same chwili a pomimo to wyslal towar i dalej grozi klientowi, same jego opisy co do klientow mowia wiele o nim samym a opinie klientow sa przerazajace pomiajac juz calkiem jego towary nieraz niezgodny z opisem.Ten sprzedawca neka ludzi i zastrasza i nie potrafi przyznac sie do bledu, zastraszajac ludzi a to sa klienci.prosze serecznie o usuniecie tego sprzedawcy dla dobra ludzi i wszystkich na tym portalu,dziekuje i pozdrawiam serdecznie
I co teraz???Jako osoba honorowa zwrócisz sprzedawcy koszty wysyłki w dwie strony nieodebranej przez ciebie przesyłki?
@Client:93716582 Wyjaśniło się częściowo. Kupiłeś jako niezarejestrowany z innym, tymczasowym loginem. Korespondencję prowadziłeś już z tego konta, z którego tu piszesz. Dlatego sprzedawca nie mógł powiązać zakupów z korespondencją i wysłał. Najprawdopodobniej tak było, czyli nie kłamiesz, ale nie opowiedziałeś wszystkiego dokładnie. Tak czy siak, zdrowo namieszałeś.
@Client:93716582 kiedy założyles to konto, z którego tu piszesz? Czy to nie było tak, że kupiłeś jako niezarejestrowany, a zaraz potem założyłeś to konto, którego używasz teraz? 🙂
@WREDZIA-W1dlaczego uważasz że kupujący zdrowo namieszał, co zrobił nie tak jak na zwykłego kupującego?
@ZibiK30 Dlatego, że nie chciał sprzedawcy podać danych, a kupił i korespondował z dwóch różnych loginów.
@WREDZIA-W1 Ja gdybym był na jego miejscu zakładając że mejl z zamówienia był tymczasowy tylko do zamówienia a drugi już do prowadzenia czynności dalszych, prowadzenia korespondencji (oba wygenerowane i przydzielone przez system Allegro) uznałbym takie tłumaczenie sprzedawcy za jakiś głupi żart lub robienie ze mnie wariata. Odpisuje w ciągłości poprzez podany swój mejl przy zamówieniu i jeśli Allegro zmieniło mejl (nick( to nawet o tym nie wiem przecież. Sprzedawca też ma swoje racje jeśli otrzymuje z 2 różnych kont informacje. Jednak jeśli całe zamieszanie jest winą systemu przydzielania nicka czy mejla Allegro to nie jest wina ani jednego ani drugiego tylko obroną jednego a drugi nie ma pojęcia o co chodzi z tymi kontami. Kwestia wyjaśnienia skąd są dwa różne konta bo to jednak może być system Allegro a nie umyślne działanie.
@ZibiK30 Tak też na koniec uznałam, że najbardziej winne jest Allegro. Jeden zakup i korespondencja powinny być doprowadzone do końca na jednym loginie. Nasz klient zapytał z innej aukcji już z nowym loginem. Jak sprzedawca miał się zorientować?
pisalem caly czas z telefonu(ednego i tego samego i z tego samego emaila..
1.czas wyjasnic dlaczego sprzedawca klamal ze nie ma nic zadnch danych
2.a dzis mnie zastrasza ze mnie od rana ze poda do krajowego rejestru zadluzonych(mam2 emaile na ten temat)
i dlaczego klamal o moich danych ze ich nie ma?
3.i nawazniesze dlaczego klamal ze NIE otrzymal zadej wiadomosci na temat REZYGNACJI?
@Client:93716582 czy zakupu dokonałeś z tego konta, z którego tu piszesz, czy przed zarejestrowaniem tego konta?
Proste pytanie, tak czy nie?
pisalem juz o tym..
zamowilem towar na telefonie i z tego samego emaila z tego samego telefonu napisalem REZYGNACJE i wszystkie emaile do sprzedawcy..
a dzis od rana mnie neka (mam 2 emaile o tym akmm mnie zastraszal)
dziwne praktyki jak na biznes w Allegro
@Client:93716582 to nie ma znaczenia z jakiego sprzętu zamawiałeś czy pisałeś do sprzedającego. Na Allegro istotny jest login, adresy mailowe do sprzedawców docierają zaszyfrowane. Kupiłeś jako niezarejestrowany, a potem założyłeś konto na Allegro, bo niezarejestrowani mają ograniczenia, np. nie mają ochrony pozakupowej.
Nękanie to inna sprawa, możesz zgłosić na policję.
@Client:93716582 Z jednego maila, ale w wiadomościach były inne loginy. Teraz, kiedy już masz zarejestrowane konto, takie pomyłki się nie zdarzą. Zakupy i maile będą miały ten sam login.
a po co mialbym klamac?
poranne zachowanie sprzedawcy doprowadzilo mnie do dobrego wkurzenia..zrezygnowalem pisemnie a on caly dzien wciska kit ze nic nie mial..nosz kurde ile mozna klamac
@Client:93716582 dlaczego w korespondencji pojawia się kupujący niezarejestrowany z loginem !gxxxx?
tego nie wiem o to trzeba pytac juz serwisu Allegro nie mnie..
ja pisalem z jednego telefonu i jednego emaila..a pretensje do mnie..
a co z grozbami do klienta? uwazacie ze to normalne?
Kupiłeś z tego konta
https://allegro.pl/uzytkownik/%21g_94610213/oceny
Rezygnacje wysłałeś z tego
https://allegro.pl/uzytkownik/Client%3A93716582/oceny
Albo sam nie wiesz o tym albo celowo wprowadzasz w błąd.😐
nie wiem jak to mozliwe bo caly czas pisalem z jednego telefonu i jednego emaila i nie szukalem tu zadnych kombinacji tylko wyasnienia sprawy tym bardziej po pisemnej rezygnacji z towaru sprzedawca NIE powinnien NIC wysylac
Ponownie mówisz nieprawdę, na każdym koncie masz inny email.
@aragilNo kupujący tłumaczy że nie wie, zakupił bez rejestracji a widocznie aby dokonać zwrotu musiał je zarejestrować , stąd mogą być dwa różne mejle co nie oznacza że z różnych wysyłał. Tak mi się wydaje, ale na 100% nie wiem bo nie znam mechanizmu Allegro, jednak to by wyjaśniało dwa różne mejle przydzielone przez Allegro, jedno tymczasowe do zamówienia a drugie już do możliwości przeprowadzania zwrotu towaru.