anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

sprzedający neka ludzi

Client:93716582
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie sprzedawca [edycja] neka swoich klientow,

grozi ludzia i obraza ich, takze obwina swoich klientow za wszystko

u mnie po piseme natychmiatowej rezygnacji z towaru klamie ze nie ma danych nawet zamowienia(gdzie otrzymal dane zamowienia i serdeczna prosbe o zmiane towaru  lecz nie potrafil tego odnalesc -zatem podziekowalem  za pomoc i napialem ze rezygnuje z zakupu, po czym grozi o wpisaniu swojego klienta do rejestru dluznikow, dostal pisemna emailowa rezygnacje z towaru w tej same chwili a pomimo to wyslal towar i dalej grozi klientowi, same jego opisy co do klientow mowia wiele o nim samym a opinie  klientow sa przerazajace pomiajac juz calkiem jego towary  nieraz niezgodny z opisem.Ten sprzedawca neka ludzi i zastrasza i nie potrafi przyznac sie do bledu, zastraszajac ludzi a to sa klienci.prosze serecznie o usuniecie tego sprzedawcy dla dobra ludzi i wszystkich  na tym portalu,dziekuje i pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
159 ODPOWIEDZI 159

Client:93716582
#8 Zapaleniec#

rolicz sie klamstw i szkalowania klientow..przerpos za swoje bledy... a potem pogadamy

 

 

PS.Rezygnacje miales pisemna zatem po co wysylales zakup ANULOWANY

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@nat_not Czy jak się wpisze Clientxxxxx na czarną listę, to jak on zmieni nick to też będzie to działało?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@pinsplash Wydaje mi się, że tak.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Musiałam skonsultować tę kwestię. Dostałam odpowiedź, że niestety nie będzie działać dla nowego loginu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@nat_not I to jest "obejście" !😠  - miłego dzionka życzę😁

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Przetestowałam to i jednak login na czarnej liście się zaktualizował, więc źle mnie poinformowano. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@nat_not Podziękował😁

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Client:93716582 Do kogo to piszesz? Do sprzedawcy? Do siebie napisz, bo to nie on, a Ty namieszałeś.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Client:93716582
#8 Zapaleniec#

dobra to prosze mi udowodnic ze mam2 konta na ALLEGRO i 2gmeile z ktorych zalozylem 2gie konto bo jakos NIKT TEGO NIE UDOWODNIL:skoro pisalem ze mam tylko jedno konto i 1 gmaila takze 1konto  na Allegro

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:93716582 Masz jedno konto, ale zdarzało Ci się kupować również bez rejestracji. Tak też było w opisywanym tu przypadku.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@nat_not Pozwolisz, że mu przetłumaczę Twoje słowa 🙂

@Client:93716582 Tak, masz jedno konto, ale kupiłeś nie logując się na nie, czyli kupiłeś jako niezarejestrowany, a ze sprzedającym korespondowałeś już po zalogowaniu, jako ktoś zupełnie inny.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:93716582 Pamiętaj też, że obecnie maskujemy adresy mailowe użytkowników. Sprzedający nie otrzymał więc Twojego w oryginalnej formie, w jakiej Ty sam go widzisz. Tutaj znajdziesz informacje na ten temat.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

antres
#8 Zapaleniec#

Proszę zamknąć ten temat.

Klient nie przyzna się i będzie szedł w zaparte.

Szkoda czasu. Jest okres przedświąteczny i musimy pracować zamiast toczyć jałowe dyskusje.

 

W toku tej rozmowy, została załączona korespondencja email

1. Widać, że klient nie zrezygnował 3 minuty po zakupie, ale następnego dnia.

2. Widać, pytałem go o jego dane, żeby anulować zakup, ale nie podał mi ich.

 

Najzabawniejsze natomiast jest to że ja nawet nie domagałem się zwrotu za przesyłki.

Wysłałem tylko emaila z ino że wróciła do mnie przesyłka i że proszę o wyjaśnienie sprawy. 

oznacz moderatorów

Client:93716582
#8 Zapaleniec#

serio ? a o czym pisales od w NIEDZIELE? od samego rana? kto zaczol dym? po tym jak dostales info  PISEMNE o rezygnacji z zakupu 

wolales klamac dalej ze :

1nie masz zadnych danych po czym wysylasz (a w NIEDZIELE mnie zatraszasz)

2 dalej  twierdzisz ze nie masz zadej informacjii o ANULACJII?

mam wkleic tu twoje emaile w ktorych grozisz mi wpisem do krajowego rejetru zadluzonch(ma na to 2 emaile)

zobacz jak traktujesz swoich klientow  co widac w opinach

oznacz moderatorów

antres
#8 Zapaleniec#

Proszę zamknąć ten temat.

Klient nie przyzna się i będzie szedł w zaparte.

Szkoda czasu. Jest okres przedświąteczny i musimy pracować zamiast toczyć jałowe dyskusje.

 

W toku tej rozmowy, została załączona korespondencja email

1. Widać, że klient nie zrezygnował 3 minuty po zakupie, ale następnego dnia.

2. Widać, pytałem go o jego dane, żeby anulować zakup, ale nie podał mi ich.

 

Najzabawniejsze natomiast jest to że ja nawet nie domagałem się zwrotu za przesyłki.

Wysłałem tylko ino że wróciła do mnie przesyłka i że proszę o wyjaśnienie sprawy. 

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@antres Niech Cię pocieszy fakt, że zapewne trafił na wiele Czarnych list 🙂 Miłego, spokojnego  dnia 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 obstawiam że został tak honorowym gościem 🤣

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@nat_notMam pytanie i prośbę o doprecyzowanie. Jak rozumiem z tego co napisałeś wcześniej to kupujący dokonał zakupu na innego mejla bez rejestracji i ma innego na założone konto z którego teraz z nami pisze?

Czyli nie jest możliwe aby zakup bez rejestracji i logowania się do Allegro z podaniem mejla a potem założenia konta na tego mejla miał inny nick czy też wygenerowanego mejla Allegro wiadomości?

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

Client:93716582
#8 Zapaleniec#

problem w tym ze nie ma innego gmaila ..zatem pomylka w czyis zeznaniach.

NIKT MI kitu tu nie wcisnie ze mam 2 konta  czy 2 emaile

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@ZibiK30 Jak zarejestrujesz konto, a nie wybierzesz nicka, występujesz jako Client xxxx. Nasz autor kupił bez rejestracji, potem konto zarejestrował i automatycznie zmienił mu się nick. Chciał się skontaktować ze sprzedawcą, ale nie miał jak, bo zakupu w zakładce nie było, to zadał pytanie z innej aukcji, już jako Client. Ale się porobiło 😃

Ula

Ula
oznacz moderatorów