anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie chce abym dostaryczyl zareklamowany towar i zwleka z wyslaniem kuriera po towar.

7qazwsxedc7
#1 Nowicjusz

Dzien dobry,
Zglosilem reklamacje towaru, sprzedajacy zadeklarowal ze naprawi i poprosil o dane do wysylki - przeslalem dane  i........ ciasza. Po 8 dniach zglaszam sprawe do allegro, allegro upomina sprzedajacego, ja mowie ze jestem w duzym miejscie i moge podrzucic sluchawki, dalem nowy adres dla kuriera i...... cisza... Po kilku dniach zglaszam do allegro ze sprzedajacy gra na zwloke i nie chce wyslac kuriera po towar -> allegro odpowiada mi ze znowu napisze do sprzedajacego i ze przeciez wszystko jest ok bo w wiadomosci napisal mi sprzedajacy ze naprawi towar. I tak sie juz bawimy od miesiąca, allegro tez nie dotrzymuje terminu kiedy mialo mi dac odpowiedz co do mojego wniosku o zwrot kosztow, nie widzi problemu w tym ze sprzedajacy nie chce wyslac kuriera... Jezeli miesiac czasu nie moze wyslac kuriera to boje sie ile bedzie trwala naprawa sprzetu...

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@7qazwsxedc7 Masz otwartą dyskusję ?

oznacz moderatorów

7qazwsxedc7
#1 Nowicjusz

tak, ciągle nierozwiązana

oznacz moderatorów

7qazwsxedc7
#1 Nowicjusz

tak

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@7qazwsxedc7 W tej sytuacji pozostaje tylko czekać na informację od sprzedającego. Poproś proszę w dyskusji o pomoc Allegro. Doradca może ponaglić sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

7qazwsxedc7
#1 Nowicjusz

Dziękuję bardzo za odpowiedź.
Wstakzuje jednak Pani, że pozostaje mi czekać na odp sprzedającego, a ja się zastanawiam w takim razie do jakich sytuacji została zaprojektowana opcja ze screena ? Czy ochrona kupujących na allegro jest czysto teoretyczna ?

7qazwsxedc7_0-1760528594384.png

7qazwsxedc7_1-1760529231014.png

@N_Nitka28 

 

oznacz moderatorów

7qazwsxedc7
#1 Nowicjusz

Prosiłem allegro o pomoc już kilkukrotnie. Allegro poprosilo sprzedającego o odpowiedź, i jednocześnie wskazalo mi, że nie jest prawnie okreslone ile czasu sprzedajacy ma na wyslanie kuriera - a skoro sprzedajacy nie wysyla kuriera, nie chce abym ja podrzucil towar do naprawy, to po co jest opcja ochrony allegro ? Wydawaloby się, że właśnie do takich sytuacji 🙂
Oto ostatnia odpowiedź allegro, podobna do poprzedniej :

 

7qazwsxedc7_3-1760529913121.png

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@7qazwsxedc7 udaj się do rzecznika konsumenta, allegro nie jest stroną transakcji a na dziś nie zostałeś oszukany ( do tego jest ochrona ) tylko jesteś zwodzony a reklamację sprzedawca uznał wiec allegro nie wypłaci Ci ze swoich kasy 😞

__________
Κώστας
oznacz moderatorów

7qazwsxedc7
#1 Nowicjusz

Taki proceder podejrzewałem, dziękuje za konkretną odpowiedź. Teraz będę miał okazje przekonac sie czy rzecznik praw konsumenta faktycznie istnieje, czy to tylko mitologia podoba do ochrony allegro. 
Pozdrawiam 😉

oznacz moderatorów

7qazwsxedc7
#1 Nowicjusz

Po rozmowie z rzecznikiem praw konsumenta. Wiekszosc sadow po miesiacu od rozpoczecia reklamacji stwierdza ze to juz jest przekroczony racjonalny czas. Takze z tej rozmowy wynikly dwie rzeczy - Zglaszajcie po miesiacu od rozpoczecia reklamacji takie sprawy do rzecznika konsumenta, dalej beda juz kroki wsparte prawnie przez prawnika.
Druga - jak to sie jeszcze wszystko trzyma i kiedy te trytyki puszczą - niewiadomo.

oznacz moderatorów