anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie chce przyjąć zwrotu

monika73_73
#1 Nowicjusz#

Kupiłam kosiarkę od firmy EXTREMO, brakowało kilka części zgłosiłam reklamację, ale po dwoch dniach jednak zdecydowałam się na zwrot - zgłosiłam zwrot i wygnerowalam etykietę na podstawie której odesłałam zakupiony towar. Sprzedający w międzyczasie zrealizował reklamację udając że nie widzi zwrotu. Odesłał mi kosiarkę z częściami i teraz nie chce przyjąc zwrotu bo twierdzi, że termin minął. Do tego jest bardzo niegrzeczny i nic sobie nie robi z całej sytuacji. Prośba o pomoc allegro, nic nie daje - tam ktoś wogóle to analizuje? Czy jest ktoś może mi pomóc w całej sytuacji. 

Będę wdzięczna za jakąkolwiek radę jak z tego wybrnąć?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

komis-bell
#21 Demiurg#

Zwrot to tylko czynność - fizyczne odesłanie towaru.
Ważny jest powód tego zwrotu - odstąpienie od umowy (potocznie zwane 'zwrotem') lub reklamacja. 

Co zaznaczyłaś w formularzu zwrotu?

komisbell_0-1753954913021.png

 

oznacz moderatorów

monika73_73
#1 Nowicjusz#

teraz rozumiem mój błąd powinnam zaznaczyć odstąpienie od umowy, czyli nie przyjmą mi zwrotu? a ja zaznaczyłam brakujący element.... 

oznacz moderatorów

monika73_73
#1 Nowicjusz#

Kosiarka z uzupełnionymi częściami dotarła do mnie 29.07.2025 czy termin 14 dni nie biegnie na nowo od tego dnia?

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@monika73_73 Odstępuje się od umowy wtedy kiedy towar jest pełnowartościowy.
Jeśli cokolwiek jest nie tak to należy zgłaszać reklamację.

Ewentualnie - w takiej sytuacji jak Twoja możesz zgłosić zwrot w przypadku kiedy towar jest nie do końca ok ale tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie ze sprzedającym, tak aby był on świadomy problemu.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @monika73_73. Sprawdziłam zamówienie i widzę, że w formularzu zwrotu wybrałaś jako przyczynę reklamacja: brakujący element - nie jest to równoznaczne z odstąpieniem od umowy i zwrotem produktu. 

Reklamacja była również zgłoszona w dyskusji ze sprzedającym, gdzie prosił o odesłanie kosiarki w celu rozpatrzenia reklamacji. Z dyskusji wynika, że sprzedający rozpatrzył reklamację i odesłał towar. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

monika73_73
#1 Nowicjusz#

Bardzo dziękuję za wyjaśnienia, teraz widzę swój błąd, kosztowna nauczka 😞

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Sa_nova i to pokazuje jak namieszaliście pakując do zwrotu reklamacje i odstąpienie gdzie formularz jest ważny tylko 14 dni, klienci myślą że mają 14 dni na reklamację 🙂

Rozwiązanie wywalić ze zwrotu 14 dniowego reklamację !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów