anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie odebrał przesyłki zwrotnej i musiałam zapłacić za ponowną dostawę, jak to rozwiązać?

Natiiff
#7 Wielbiciel#

Kupiłam lampe, gdy się popsuła i przestały działać Ledy napisałam do sprzedawcy. Wysłał mi e-mailowo adres do wysyłki. Wysłałam a paczka wróciła. Za zwrot też musiałam zapłacić. Łącznie 45zl. Sprzedawca oskarża mnie ze paczki nie wysłałam bo by odebrał tylko ze teraz podał zupełnie inny adres.

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

@Natiiff Sprzedawca po uznaniu reklamacji musi Ci zwrócić koszty przesyłki, otwórz spor i zażądaj zwrotu kosztów, na zwykłym Allegro tu:https://allegro.pl/dyskusje/nowa  , na AL : https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE jeżeli czas do otwarcia dyskusji minął, napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Natiiff Masz tego maila z pierwszym adresem do wysyłki? Jeśli tak, to teraz otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i zgłoś problem. Jeżeli ponownie wyślesz wadliwy towar, sprzedawca powinien Ci oddać koszt pierwszej wysyłki i powrotu paczki, oraz drugi koszt wysyłki. Poza tym powinien Ci na swój koszt dosłać nowy towar na wymianę lub oddać całą Twoją wpłatę. W sporze poproś o pomoc pracownika Allegro i zamieść tego maila z adresem do wysyłki.

oznacz moderatorów