anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie posiada towaru a ja mam anulować zakup aby otrzymać zwrot pieniędzy?

MAMY ROZWIĄZANIE!
tomaszpawlowski
#7 Wielbiciel

Dzień Dobry
Dokonałem zakupu produktów za ponad 4000pln (jeden sprzedawca, jeden produkt, ilość około sztuk). Sprzedawca pomimo oferowania na aukcji 1000 sztuk nie posiada takiej ilości produktu (i nie będzie miał w przyszłości). Oczekuje że ja anuluję transakcję. Czy tak powinno to wyglądać? Co powinienem zrobić w takim przypadku - chodzi mi o działanie systemowe. Jeśli anuluję zakup to tak jakbym ja się rozmyślił a tak nie jest. Jeśli dokonam zwrotu (pomimo że nie dostałem towaru) to i tak jakbym to ja zrezygnował.
Proszę o pomoc. Nie rezygnuje z zakupu ani nie anuluję go z mojej przyczyny... jak powinno się postąpić w takim wypadku?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@tomaszpawlowski czas na wysyłkę już miną?

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@tomaszpawlowski sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak towaru, który wystawił do sprzedaży. Jeśli jednak nie posiada wystarczającej ilości produktu, to Ci go nie dostarczy. 

Poproś w tej sytuacji sprzedającego o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Jeśli nie dojdziesz do porozumienia ze sprzedawcą, otwórz dyskusję. Możesz poprosić w niej pomoc Allegro. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
PMandAConsulting
#2 Obserwator

Dziękuję za odpowiedź. Sprzedawca anulował już transakcję i ma ona teraz status "Wysłaliśmy pieniądze do operatora" jednak sprzedawca we wiadomości napisał: "Prosimy o wykonanie w systemie Allegro zgłoszenia zwrotu zakupu" a to jakby oznaczało że to ja wycofuję sie z zakupu... chyba że tak nie jest.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@PMandAConsulting w rzeczywistości różnica jest w tym czy on odzyska prowizję ze sprzedaży od allegro czy nie ale ja bym się w wredności nie bawił bo by mi się nie chciało drzeć kotów

oznacz moderatorów
misiaczekmr
#11 Animator

właśnie dlatego nie powinien robić zwortu, niech sprzedawca anuluje.

Będzie miał nauczkę na przyszłość.

hehe

oznacz moderatorów
Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

@PMandAConsulting Tobie chodzi o jakieś kwestie dumy czy pragniesz wszem i wobec pokazać jaki Ty wredny jesteś? Najlepiej jeszcze dyskusje załóż, a później oznacz ją jako "nierozwiązaną"

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@tomaszpawlowski jak nie ma to nie ma nic nie poradzisz sprzedawcy tak utrzymują pozycjonowanie na aukcji  wysokie ma kilka sztuk i jak się kończą domawiają a aukcja wisi i ma sprzedaże to się potem na liście wysoko pozycjonuje. Ewentualnie zapytaj ile ma to tyle kup.

oznacz moderatorów
Client:35386082
#16 Inspirator

A co za różnica. Jak nie anulujesz czy nie zgłosisz zwrotu to nie będzie mógł Ci zwrócić pieniędzy, bo nie będzie miał podstawy prawnej. Jak minie czas wysyłki to będziesz mógł złożyć reklamację na brak dostawy i wtedy on będize mógł zgodnie z prawem oddać pieniądze.
Mnie by było szkoda czasu na czekanie i jeszcze trzeba założyć dyskusję...

oznacz moderatorów
Omeble
#9 Pomysłodawca

Z takimi radami wszyscy zostaniemy wrogami. Client:35386082 

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@tomaszpawlowski @PMandAConsulting  Sprzedający nie ma możliwości anulowania Twojego zakupu > system na to nie pozwala > może jedynie nie wysłać Ci towaru > a Ty możesz po jakimś zgłosić brak dostawy, otworzyć dyskusję, czekać na reakcję Allegro > a nie szkoda blokować sobie te 4000 > cała ta procedura potrwa kilka albo kilkanaście dni > jak anulujesz to dostaniesz zaraz zwrot po sprawie > i tak tego towaru nie dostaniesz, skoro go nie ma > nawet jak nie zrezygnujesz z zakupu > z pustego to i Salomon nie naleje🤔

oznacz moderatorów