anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jaki sposób mozna złożyc skargę na pracownika Allegro do jego przełożonego?

Lilith_Devlin
#1 Nowicjusz

Kolejny raz odebrałam z allegromatu rozerwaną paczkę. Za pierwszym razem zawartość była nieuszkodzona, więc odpuściłam, ale za drugim rozcięta była jedna z zamówionych kaw. Złożyłam reklamację w allegro, po kilku dniach oddzwonił pracownik i uparcie próbował mi wmówić, ze to sprzedawca źle zapakował paczkę. Paczka była dobrze zapakowana, dopchana wypełniaczem, w środku nic nie latało, więc gdyby cokolwiek na nią spadło w transporcie, to by się co najwyżej nieco pogniotła, a nie została rozerwana na całej szerokości. Ponadto kawa znajdująca się w środku nie byłaby równo rozcięta. Kolejnego dnia dostałam na maila decyzję o odrzuceniu reklamacji oraz informację, że mogę się ewentualnie odwołać, iść do sądu, albo dyskutować ze sprzedawcą. Pracownik allegro napisał również, że rozpoczął dyskusję ze sprzedającym i dalej mam się sama dogadywać. Napisałam odwołanie, po czym weszłam w dyskusję, a tam czarno na białym napisane, że zgłosiłam reklamację, że zawartość uszkodzona, ale opakowanie zewnętrzne całe i że przysłałam zdjęcia. Z tak bezczelnym i chamskim kłamstwem, to ja się już dawno nie spotkałam. Chcę zgłosić zaistniałą sytuację do przełożonego owego człowieka, bo niedopuszczalne jest dla mnie robienie **piiip**y zarówno z kupujących jak i sprzedających.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Lilith_Devlin przykro mi, że miałaś negatywne doświadczenia po kontakcie z naszą obsługą. Skargę możesz złożyć przez ten formularz. Dodatkowo poprosiłam o weryfikację założonej przez doradcę dyskusji. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Lilith_Devlin   Wewnątrz paczki kawy zawsze jest powietrze, więc silny gwałtowny nacisk nigdy nie zakończy się  zgnieceniem paczki lecz pęknięciem paczki,  bo paczkę rozsadzi ciśnienie powietrza wewnątrz paczki.

Inna sprawa że żadnych gwałtownych nacisków być na paczkę nie powinno,  to chyba nie sprzedawca zgniatał paczkę?

To tylko taka mała uwaga,  nie byłem, nie widziałem...

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Zamawiam kawy przez internet od paru lat, średnio 1.5 kg miesięcznie. Nigdy ale to nigdy w paczce nie było wypełniacza. Dawniej latały w samych foliopakach, obecnie w samych kartonach -zero wypełnienia. Po prostu biorą karton taki, że jest akurat.  Nie zależnie czy to kawa z Allegro, inposta F, czy Em.... nigdy żadna nie była uszkodzona. 

Tutaj sprzedawca zapakował dużo lepiej niż normalnie pakują. To nie jego wina. 

Jakim prawem pracownik Allegro bez zgody klienta założył dyskusję?   

Jakim prawem przerzucacie odpowiedzialność?

Jakim prawem pracownik Allegro w tejże dyskusji napisał co innego niż mówił klient i to w imieniu tego klienta? To zdaje się oszustwo internetowe...

 

Ogarnijcie Waszych dostawców, bo po takich żenadach to tylko klientów tracicie. Każda taka zagrywka więcej kosztuje niż chwilowo zyskujecie...

 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Lilith_Devlin@AnnaG-Antyki doradca tutaj popełnił błąd i taki wpis nie powinien znaleźć się w dyskusji - wysłaliśmy już sprostowanie do tej informacji. Natomiast w przypadku odrzuconej reklamacji, standardowym krokiem jest rozpoczęcie dyskusji ze sprzedającym, aby to on wyjaśnił sprawę z kupującym.

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Taaa jasne. A jak znowu mi płatność nie przejdzie to moja umowa znów zostanie zmieniona przez portal i będę miała przy ponowieniu innego dostawcę? Czy to też już ogarnęliście?

Wasze kombinacje przed zawarciem umowy to jedno. Ale mnie zmienialiście ją po kliknięciu Kup Teraz i do tej pory nikt konkretnie nie odpisał... Nie ma znaczenia czy płatność przeszła czy nie. Klikając kup teraz zawieram umowę na konkretnych warunkach i nie macie prawa w nią ingerować przy ponowieniu płatności!!!

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

Oni zawsze zganiają na sprzedawców, albo wręcz mówią że to od nich masz domagać się zwrotu pieniędzy. Oni nigdy nie są winni, nawet jak "zgubią" paczkę. Sprzedawca ma oddać pieniądze...

 

Takiego czegoś nie ma sensu zgłaszać do Allegro - to nie jest "wybryk" pracownika, tylko systemowe, celowe działanie całej firmy. Takie rzeczy się zgłasza do do państwowych instytucji, jak np. ostatnia aferka z narzucaniem Klientom wyboru kuriera Allegro kosztem Inpostu. 

oznacz moderatorów