anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie wysłał zamowienia

damin17
#1 Nowicjusz#

Witam, sytuacja następująca. Zamówiłem termometr bezdotykowy, oplaciłem , wszystko jak należy. Po dwóch dniach odczytuje maila wyslanego przez sprzedającego,że w wyniku pomylki w systemie nie posiadają towaru na stanie i pytają czy chcę inny towar o podobnej wartości czy wolę anulować zamówienie i otrzymać zwrot pieniędzy , wybrałem zwrot pieniędzy -o czym poinformowalem mailowo sprzedającego (18.12.2020) , jest 22.12.2020 i zero reakcji maili czy jakichkolwiek  informacji od sprzedającego.

 Jak długo powinienem czekać na zwrot środków czy jakiś ruch ze strony sprzedawcy zanim zgłoszę sprawę do allegro.

pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pinsplash
#21 Demiurg#

@damin17 Powinien to zrobić niezwłocznie, nie dłużej niż 14 dni. Tutaj nie widze powodu aby tak długo to trwało skoro  nie było wysyłki.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@damin17 teoretycznie sprzedawca ma 14 dni na zwrot środków, ale w Twoim przypadku powinien zrobić to od ręki. Dla własnego dobra. Możesz upomnieć się o zwrot otwierając dyskusję, możesz też odpowiednio ocenić przebieg transakcji.🙂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@damin17 Napisz do niego tędy; https://allegro.pl/dyskusje/nowa odda niezwłocznie, czyli zgodnie z zasadami.

oznacz moderatorów