Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam kupiłem w firmie EVO sp.zo.o. przewód samsung tab2 . Przewód przyszedł od razu niesprawny i firma po zgłoszeniu przesłała mi nowy przewód który działał, jednak po niecałym roku dosłany przedmiot przestał ładować tablet o czym poinformowałem formę EVO. Poproszono mnie o wysłanie przewodu do serwisu firmy, co też uczyniłem. Serwis stwierdził cyt:"w dostarczonym kablu stwierdziliśmy uszkodzenie, poprzez użytkownie sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem" z czym się absolutnie nie zgadzam. Przedmiot był używany zgodnie z przeznaczeniem i nie nosi żadnych śladów używania nie mówiąc o uszkodzeniach. Uprzejmię proszę o pomoc w tej sprawie.
No mają takie prawo odpisać Ty nie musisz się z tym zgadzać i masz prawo napisać odwołanie. A to reklamacją u gwaranta czy sprzedającego?
to jest reklamacja u sprzedajecego, problem się taki zrobiłteraz bo chciałęm skorzystać z allegro protect itd tylko że oni zakończyli naszą sprawę i nawet nie mogę w niej już nic napisać ani się odwołać nie mogę napisać do wllegro protect bo nieda się wybrać z listy tej " zakończonej" rozmowy bo ja jej nie zakończałem, nie wiem czy to się dzieje z automatu bo byłem chory i z dwa dni nie wchodziłem na allegro .Nan wrazenie że już nic sie nie da zrobić , do nikogo napisać.
Tak po 30 dniach z automatu, ale możesz poprosić o ponowie otwarcie dyskusji.
hmm a możesz mi powiedziec gdzie można poprosić o ponowne otarcie dyskusji , bo jakoś nigdzie nie umiem tego znaleść
Można tu moderację, ale jutro, albo :https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@LEON.Z. w przypadku Twojej sprawy zachęcam do złożenia wniosku Allegro Protect.