Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałam Frytkownice Philips w ramach reklamacji do sprzedawcy. Przepaliła się dioda ,,start-stop". Poza tym sprzęt był całkowicie sprawny. Odrzucono moja reklamację twierdząc, że frytownica była bardzo brudna i dlatego przepaliła się grzałka i odsyłają mi sprzet. Po pierwsze na pewno nie była brudna bo o sprzęty bardzo dbam a poza tym grzałka była sprawna. Co mogę zrobić? Boje się, że przyślą mi inna frytkownicę, z niesprawną grzałką.
Takie przypadki załatwia się w ramach gwarancji, a nie niezgodności z umową. Przepalenie się diody nie jest wadą istniejąca w chwili sprzedaży, a tylko za takie odpowiada sprzedawca (domniema się, że usterka istniała w chwili sprzedaży).
A do sprzedawcy pozostaje zgłosić odwołanie, że jego decyzja reklamacyjna nie dotyczy tematu reklamacji. Zgłaszałeś reklamację diody, a nie grzałki. Ale jak w reklamacji napisałeś, że przestała działać, to z automatu przyznałeś, że wady nie było w chwili sprzedaży (a tylko za takiego odpowiada sprzedawca).