Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam nietypowy problem - spotykam się z takim czymś pierwszy raz i nie wiem co zrobić. Czasami na allegro zajmowałem się sprzedażą przedmiotów cyfrowych do gier, zawsze przebiegało bez problemowo - kupujący nigdy nie mieli problemów, pomagałem im zmieniać dane itp. Niestety do dziś. 3 dni temu kupujący kupił u mnie przedmiot cyfrowy. Wysłałem mu go około 3 godziny po wpłacie, wiadomość na Allegro Lokalni odczytał (wiadomość z danymi, czyli zakupionym przedmiotem) i żadnych problemów nie zgłosił. Dzisiaj na maila dostałem powiadomienie, że kupujący otwarł dyskusję... Powód? Nie otrzymałem produktu. Jak myślicie, będę musiał mu zwrócić pieniądze czy allegro stanie po mojej stronie? Najlepsze jest to, że sprawdziłem stare dane i są zmienione, czyli potwierdza to fakt, że produkt otrzymał i nawet nadal z niego korzysta.
edit: kurcze dopiero teraz zauważyłem, że niewłaściwym dziale stworzyłem temat 😄
@bartkov26 Cześć. 🙂 Do dyskusji będzie miał dostęp pracownik Allegro, dlatego najlepiej załącz w niej wszystkie dowody (zrzut ekranu z przesyłanymi danymi do logowania, info o zmienionych logach do gry).
Załączyłem dowody mam nadzieje że to wystarczy. Tym bardziej chore jest to, że sprzedający prawdopodobnie ma fałszywe dane na koncie oraz w ogóle nie skontaktował się ze mną przed otworzeniem dyskusji. Jeszcze pytanie, jeśli w opisie zamieścilem informacje "Nie odpowiadam za nie po zakupie" (za nie = za konto do którego przesłałem dane do logowania) to czy mogę to jakoś wykorzystać na swoją korzyść (zawsze taką informację zamieszczam, ponieważ tak naprawdę po tym, gdy prześlę dane logowania i sprzedający je zmieni nie mam już wglądu na to co sprzedający robi, zawsze może zrobić właśnie jak wyżej wymieniony gagatek - zmienić dane i potem twierdzi, że konta nie otrzymał lub nie działa)
chore jest to, że sprzedający prawdopodobnie ma fałszywe dane na koncie jesteś kupującym czy sprzedającym?
ale dzisiaj cos krece niesamowicie, jestem sprzedajacym. mialem na mysli kupujacego, przepraszam za pomylke
Odpowiadaj w terminie w dyskusji jak masz dowody na zmianę parametrow konta to podaj je w dyskusji i odrzuc reklamację
Ciekawe dlaczego otwiera dyskusję skoro otrzymał towar, chce wyłudzić....słabe, prowadź dyskusję i miejmy nadzieję że wszystko się wyjaśni.
sprzedający?? dyskusję?
zły dział omyłkowo wybrałem😅
Więc sprzedajesz czy kupujesz?
ja sprzedaje, kupujacy zalozyl dyskusje. przepraszam za pomylke w pospiechu na telefonie pisalem i troche pokrecilem
@bartkov26 pisze się wyłączam rękojmię w ofercie i tak musisz wydac decyzję reklamacyjną do 14dni od 1 zgłoszenia
na przyszłość zapamiętam, a jak teraz wydać decyzję reklamacyjną? napisać po prostu w dyskusji że reklamacje odrzucam?
Tak