Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Zwróciłem przedmiot sprzedającemu na podstawie warunków reklamacyjnych. Do przesyłki dołączyłem formularz reklamacyjny sprzedającego. W formularzu zaznaczyłem, że chcę zwrot pieniędzy za zakupiony przedmiot. Sprzedający nie uznał moich roszczeń reklamacyjnych, nakazał zapłacić za przesyłkę zwrotną. Przesyłkę opłaciłem a po tygodniu sprzedający powiadamia o konieczności opłacenia ekspertyzy i naprawy. Na chwilę obecną nie mam przedmiotu ani pieniędzy. Co powinienem teraz zrobić? Dodam, że zakupiony przedmiot nie trzymał parametrów opisanych w aukcji i przez to uległ uszkodzeniu.
@rager5 No to rzeczywiście mocno nie trzyma parametrów, bo w opisie oferty jak wół stoi "4000 kW", a tu już przy zaledwie 3 kW obudowa poszła z dymem😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dzień dobry. Allegro przedstawiło swój punkt widzenia całej sprawy:
"Z toku dyskusji wynika, że kupujący reklamował towar. Przypomnę, że rozpatrzenie reklamacji pozostaje po stronie sprzedającego. Sprzedający nie może oczekiwać od kupującego poniesienia kosztu wykonanej ekspertyzy. To sprzedający podejmuje decyzję o tym w jaki sposób rozpatrzy reklamację, czy zrobi to sam, czy zleci weryfikację towaru serwisowi. Proszę zatem Państwa o wspólne ustalenie szczegółów przekazania towaru kupującemu. W przypadku odrzucenia reklamacji sprzedający nie jest zobowiązany do poniesienia kosztów jego odesłania do kupującego."
Sprzedający jak na razie milczy. Wszystkim dziękuję za szybką i merytoryczną pomoc.