Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sytuacja trochę dziwna i nie wiem jak do tego podejść. Kupiłam przedmiot wart 700 zł. Zapłaciłam przez opcje kup teraz (bez smarta). Po zakupie, kolejnego dnia status przesyłki na allegro widniał jako przygotowana do nadania. Napisałam wieczorem do sprzedającego kiedy zostanie paczka wysłana bo zależy mi na czasie (zamawiałam w niedzielę, paczka miała być w środę). Otrzymałam odpowiedź, że max do czwartku powinna być. Status przesyłki(allegro one) na profilu się nie zmieniał. Ciągle dostawałam odp, że powinna dojść do czwartku. Po czym pisząc w czwartek, po mojej prośbie otrzymałam nr paczki dpd (inny niż ten z śledzenia paczki allegro) i się okazało, że paczka dostała dostarczona w środę i rano przez kogoś odebrała. Dzwoniłam na infolinię dpd, zostałam poinformowana że jest taka paczka, moje imię i nazwisko się zgadza ale nie adres, telefon i adres e-mail dlatego nie dostałam powiadomienia o przesyłce. Napisałam to sprzedającemu, miał wysłać raz jeszcze przedmiot i pisać reklamację do dpd. Po jakimś czasie dostałam dość dwuznaczna odp, że paczka została dostarczona do paczkomatu allegro (tam gdzie miała) i odebrana. Koniec kontaktu.
Dla mnie 700 zł to duża kwota, trochę odkładałam, żeby to uzbierać. Jak tą sprawę załatwić? Na infolinii dpd Pani nie mogła mi podać danych na jakie to zostało wysłane.
Ja paczki nie mam, ktoś się cieszy a sprzedający mam wrażenie, że kręci. Oczywiście status mojej przesyłki w profilu allegro dalej ma status przygotowanej do nadania.
Sprzedający jeszcze dodał, że to już 3 raz kiedy jego paczka zaginęła. Napisałam, że raczej nie zaginęła tylko błędne dane są podane do kupującego. To dostałam odp, że to ich pracownik się tym zajmuje.
Dane do wysyłki zaciągają się bezpośrednio z allegro. Coś krecicie.
jak sprzedający generował etykietę? Z jakiegoś systemu kurierskiego? Podrąż trochę. Tam skąd wyszła etykieta do wydruku są dane wysyłki
sprzedający wszystko wie i widzi
Ciężko się dogadać z tym sprzedającym. Nr paczki, który dostałam bezpośrednio do dpd (nie ten z allegro) wyślę w załączniku. Ale chyba (przeglądając wątki) to i tak trzeba poczekać na akceptację moderatora?
Spróbuję jeszcze dopytać o to jak generował etykietę. Pytałam już o dane z etykiety to podał te, które podałam przy zakupie. Na infolinii dpd Pani zweryfikowała mnie po imieniu i nazwisku ale reszta danych jest inna. Zapytała się mnie też czy mieszkam pod innym adresem w tej miejscowości. No ale na 2 mieszkania to mnie nie stać, mam tylko jeden adres.
Jeszcze nie otwierałam dyskusji z allegro. Powinnam to zrobić? Jestem pierwszy raz w takiej sytuacji. Konto na allegro mam przeszło ponad 20 lat i nigdy nic takiego nie miało miejsca.
No to jeśli adres na etykiecie jest poprawny to kto i kiedy go zmienił?
chyba że dostęp do twojego maila o telefonu ma ktoś jeszcze bo w dpd można samodzielnie przeadresowac przesyłkę
otworz dyskusję skoro ciężko się dogadać. Może się bardziej wysili chociaż pewnie dopiero w poniedziałek
musiłaby złożyć reklamację do dpd na błędne dostarczenie
Nie ma nikt dostępu do mojego telefonu i maila. Jedynie mąż, który takich spraw nie ogarnia. Nie wtrąca się w nie w ogóle.
Sprzedający twierdzi, że dane na etykiecie są poprawne. Dpd już nie. Bo chyba nie da się zmienić numeru telefonu i maila u nich jak jest przesyłka nadana? Dane na etykiecie może tylko zmienić sprzedający?
Chyba nie zostaje mi nic innego jak otwarcie dyskusji.
@karolina-16 dostawa miała być na adres czy do punktu? Jakie dane masz podane w zakładce moje zakupy Adres dostawy?
W szczegółach zakupu możesz zgłosić problem z transakcja (dyskusja)
W zakładce wszystko się zgadza. Jest poprawny adres. Otworzyłam dyskusję z allegro i towar ma być wysłany ponownie w poniedziałek. Pani podała tym razem numer przesyłki ten, który mam w apece jako pierwotny do śledzenia przesyłki.
Bez urazy ale serio wybrałaś ona do tak drogiego towaru? To nie bzdeda za 30 zeta... Sprzedający wygenerował to co system mu podał. A to co się dzieje z onem to od początku przekracza granice wszelkiego absurdu. To forma dostawy dla ludzi mogących poczekać 2 tygodnie na swoja paczkę byle tylko darmowe monety zarobić. Wszyscy inni biorą inposta, bo ma najmniej wpadek.
Teraz podstawowe pytanie. Weszłaś w zakładkę kupione i sprawdziłaś jaki adres tam figuruje przy tym zakupie? Ten portal ostatnio to błąd jedzie na błędzie i błęda pogania, a za nimi jeszcze szereg kolejnych błędów. Nie raz były posty, ze w apce system zmienia adresy na takie dawniej używane, a ze 2 razy nawet widziałam wpisy o takich nigdy nie używanych. Obstawiam, ze to to było przyczyną problemu. Jeśli to jest przyczyną to teraz allegro się na Ciebie wypnie i zwali problem na sprzedawce, choć jak zwykle nie miał na to wpływu. On po prostu kliknął generuj i wygenerowało na takie dane jakie serwis podał...
Adres w zakładce jak najbardziej się zgadza. Sprawdzałam już I konsultowałam to ze sprzedawcą. Dzisiaj dostałam info, że towar zostanie wysłany w poniedziałek i otrzymałam numer do śledzenia przesyłki ten, który pierwotnie się wygenerował po zakupie. Więc czekam.
A co do allegro one to nie było niestety opcji paczkomatu. Nie pamiętam jakie były dokładnie ale wiem, że nie było paczkomatu bo też to zazwyczaj wybieram. Nie dostałam też za to żadnych monet 🙂