Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
sprzedający podał nie właściwe konto na które zostały wpłacone pieniądze i nie chce wysłać towaru
@Client:44008606 Czy możesz mi przesłać numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ta sprawa?
Skąd wiesz, że niewłaściwe? Od niego? Może kłamie? Jest odpowiedzialny za ten numer konta, który podał i musi wysłać towar lub oddać pieniądze.
Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa domagaj się wysyłki lub zwrotu wpłaty i po 24 godzinach poproś tam o interwencję Allegro. Jeśli to było Allegro Lokalnie, Dyskusję otwórz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany, po 14 dniach zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną i wystąp o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Do wniosku musisz dołączyć potwierdzenie wpłaty.