Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający zachował się jak totalny "Janusz" najpierw zwalił brak wysyłki i pomyłkę na pracownika, potem już tak matał się w zeznaniach i proponował zniżkę, aby w końcu stwierdzić że nie wyśle i już. Przedmiot dalej wisi jako do wysłania.
Teraz prosi o usunięcie opinii. Dostał negatywny. Czy w związku ze stwierdzeniem na stronie: "Sprzedający prosi Cię o usunięcie oceny dla tego zakupu. Po usunięciu obecnej oceny możesz ponownie ocenić sprzeającego."
mogę ocenic go nadal negatywnie? Chciałbym rozwinąć bardziej moją myśl o fałszywą odpowiedź sprzedawcy.
@khaman Tak, drugi komentarz także może być negatywny.
Możesz wystawić go ponownie ,tylko uważaj abyś słownie nie obraził w nim tak sprzedawcy że twoja opinia zostanie usunięta.Są pewne granice których przekraczać nie można a o wszystkim pisze regulamin .
Możesz odrzucić prośbę sprzedającego i nie wystawiać powtórnie negatywa.