anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający twierdzi że nie dostał przelewu

Client:39853890
#7 Wielbiciel#

Zamówiłam przedmiot opłaciłam na poczcie sprzedawca twierdzi że pieniędzy nie ma a ja mam pokwitowanie co robić? 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:39853890  Z takim przelewem tradycyjnym to często bywają kłopoty, idzie on do 5dni i dojdzie jak wszystkie dane są wypełnione prawidłowo, kontaktuj się tam skąd wysyłałaś albo operatorem platnośći.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39853890 domyślam się, że chodzi o zamówienie nr 416124a0-7f75-11ed-9f9a-e7cc1bfd9b45. Zamówienie zostało złożone 19.12.2022, prześlij proszę potwierdzenie wykonania przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl sprawdzę, czy dane są poprawne. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bonzo1111
#9 Pomysłodawca#

MAM IDENTYCZNY PRPB;EM PORAZ WTRÓRY PŁACĘ PRZELEWY POCZTA BIERZE PROWIZJĘ ZA WPŁATY OD SUMY I TO NIE MAŁO .WPŁACIŁEM RAZ WRÓCIŁO TERAZ Z OSOBNA  I MYŚLE ZE BEDZIE PODOBNIE

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bonzo1111 prześlij proszę potwierdzenie przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl, sprawdzę co powoduje problem. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bonzo1111
#9 Pomysłodawca#

Zamówiłam przedmiot opłaciłam na poczcie sprzedawca twierdzi że pieniędzy nie ma a ja mam pokwitowanie co robić?  TERAZ PO RAZ DRUGI POCZTA KASUJE OD SUMY WPŁATY I TO NIE MAŁO ,CZAS LECI  A TOWARU NIE MAM ,

MOŻE PO STAREMU PŁACIĆ ,,PODAJ PAN NR RACHUNKU ,,ALE CZY BĘDZIE PRZY WIEKSZYCH SUMACH BEZPIECZNIEJ

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Taki przelew tradycyjny idzie do 5dni, jeżeli nie dotarł to musisz się udać na pocztę albo do operatora płatności.

oznacz moderatorów

bonzo1111
#9 Pomysłodawca#

TA NA POCZTĘ PUJDĘ TO I PRZY OKAZJI SPRAWDZE KONTO A TAM PEWNIE ZONK PIENIĄDZE WRÓCIŁY. DO- MODERATOR 06,12 .22 WPŁACIŁEM PAYU I ZWROTU NIE MAM

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bonzo1111 zakupy z 6.12.2022 mają status płatności "zakończona", więc przelewy za zamówienie nr ef5e8982-757f-11ed-8ac3-9ba2a0dcdc11 zaksięgowały się poprawnie.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bonzo1111
#9 Pomysłodawca#

dwa razy zapłaciłem za ten prz3dniot

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

2 razy przelewem tradycyjnym?

oznacz moderatorów

bonzo1111
#9 Pomysłodawca#

tak

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bonzo1111 w takim razie prześlij proszę potwierdzenia obu tych przelewów na adres spolecznosc@allegro.pl, będę to wyjaśniać. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów