anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający uchyla się od zwrotu środków za uszkodzony towar po uwzględnieniu reklamacji

marcin86-m1
#2 Obserwator#

Od 6 tygodni nie mogę doprosić się zwrotu pieniędzy za uszkodzony towar,choć reklamacja została uznana przez sprzedającego i sam zaproponował zwrot gotówki,kontaktu brak.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@marcin86-m1 Najlepszym rozwiązaniem będzie w tej sytuacji ponowne skorzystanie z dyskusji, dlatego poprosiłam już odpowiedni zespół o jej rozpoczęcie w Twoim imieniu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

marcin86-m1
#2 Obserwator#

Dziękuję za pomoc,czekam na rezultat tej sprawy,ponieważ sprzedający nie odpisuje na e-mail a infolinia jest zawsze zajęta.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@marcin86-m1 Otrzymałeś już od nas wiadomość mailową w tej sprawie, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów