Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
noi sprzedałam kupujący zapłacił, allegro pieniądze zajęło i nie chce oddać. Piszą wypłacą forse raz w miesiącu, no to mówie niech płacą, i czekam i czekam już tydzień mija, a allegro nie chce. jak ich zmusić, czy tylko do sądu???
Po pierwsze: kiedy sprzedałeś?
Po drugie: masz ustawione przelewy na konto bankowe czy wysyłka kasy na adres domowy? Bo w tym drugim przypadku to rzeczywiście wysyłają raz w miesiącu.
nie mam konta, na konto mojego taty nie chcą, to zmuszają mnie do wypłaty 1go i w marcu mieli wypłacić 1go a dziś 7 i znajdują nowe wymówki, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
mam takie info i czekam i czekam i czekam, ile kur można????????
Jeśli jeszcze nie wysłałeś formularza zmiany danych, wypełnij i wyślij formularz na adres przekazy@payu.pl
a ten %%%%%%%%%%%% formularz wysyłałam już 5 razy majlem i przez fejsa, grrrrrrrrrrrr
@sakechanJP...." allegro pieniądze zajęło i nie chce oddać." No, obśmiałam się jak norka :)))
Podaj datę wpłaty kupującego, bo nie wiem czy czekasz miesiąc i tydzień, czy dopiero tydzień.
klient wpłacił w czwartek 27 lutego, pierwszego mieli wypłacać. i co? gowno? mam czekać do kiedy bo inny klient wpłacił teraz 100 w czwartek 2020 a drugi 100 w sierpniu 2019, mam czekać do nowego roku?
@sakechanJPNo, to nie wygląda to dobrze. Poczekaj, może ktoś z adminalicji wpadnie i wyjaśni.
@WREDZIA-W1 wpadłam i wyjaśniłam.
@cloudcloud Wiedziałam, że zawsze można na Ciebie liczyć 🙂 Niezastąpiona cloucloudunia 🙂
@WREDZIA-W1 😍🌷
@sakechanJP, idź z mamą i załóżcie na ciebie konto dla młodych jak nie masz 18 lat 🙂
jestem niepełnosprawna i mieszkam pod Waeszawą, zaniesiesz mnie??
@sakechanJP Sporo banków oferuje możliwość założenia konta przez internet.
@sakechanJP przede wszystkim - slow down. Zwróć uwagę na to, że dane konta nie są spójne z danymi rachunku do wypłat. Twoje konto PayU - nie będzie w związku z tym aktywne. Konto jest założone na osobę płci żeńskiej, a dane do wypłat na osobę płci męskiej.
To są podstawy naszego regulaminu. Przeczytałam całą Twoją korespondencję z naszymi konsultantami i nie dostarczyłeś dokumentów do aktywacji przekazu. Także proszę - dopełnij formalności, zamiast burzyć się na forum.
@cloudcloud, 🌷
@konto zamknięte to bardzo miłe! Dziękuję 🙂
noto nie chcą konta mojego taty, to się zgodziłam na przysłanie pieniędzy MI do domu, i co? zero
@sakechanJP, więc podaj konto mamy 🙂 albo załóż własne w mBanku 😛