Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
odesłałam zakupiony towar, sprzedający ma ustawione na swojej stronie własne zasady dot. zwrotów- 30 dni od daty rozpakowania przez nich zwróconej przesyłki. Wydaje mi się to niezgodne z prawem. Ostatecznie otrzymałam należność, ale wystawiłam negatywny komentarz, w odpowiedzi sprzedający odpisał nieprawdę , naruszającą moje dobre imię, że nie dokonałam zwrotu i chciałam wyłudzić pieniądze . Ktoś miał podobną sytuację? Co zrobić?
@mdrogeria: a ty w chwili otrzymania potwierdzenia nadania przesyłki powinieneś zwrócić środki / przed otrzymaniem zwrotu
Ale jak to? Niemożliwe 😮
Przecież sprzedawca musi sprawdzić co jest w przesyłce a nie ufać na słowo kupującemu. Co jeśli tam będzie pajonk albo wonsz? albo kamienie/kamietak 😮
Mnie też się to nie podoba , ale takie jest prawo . Dyskutujemy może nie potrzebnie nad wyjątkowo marginalymi sytuacjami , które jeśli będą miały miejsce zostaną wciągnięte w koszty . Ostatecznie na końcu łańcuszka jest klient i on za wszystko płaci . Na pewno większość nie zdaje sobie sprawy z tego ile mogły by być tańsze zakupy gdyby tego typu sprawy nie miały miejsca . My musimy się z tym liczyć i znaleźć na to środki ...... nikt tego za nas nie zrobi , to nasz biznes 🙂
Może ktoś zwracający towar , może nie pelnowartościwy , użyty myśli sobie ,że wystrychnął sprzedającego na dudka .... nie , zapłaci za to przy innych zakupach , kolejnych , następnych . Każdy przedsiębiorca musi kalkulować .... pozdr..
normalnie SZOKEN UND NIEDOWIERZANIEN że tak powiem 😮
Tak , są , ale to twoim obowiązkiem jest dostosować swój biznes do obowiązującego prawa i jeszcze musisz na tym zarobić . Im bardziej kapryśny klient tym większe marże stosujemy