Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ok. 2 lata temu wystawiłam negatywny komentarz. Po tym zostałam wpisana na czarną listę. To chyba nie jest ok bo w ten sposób sprzedający zbiera tylko pozytywne opinie i eliminuje tych którym sprzedał marny towar
@konto zamknięte nie rozumiem po co kolejny raz chcesz kupić marny towar? Poza tym w komentarzu oceniasz SPRZEDAWCĘ a nie towar, od oceny towaru jest opinia o produkcie ...
Sprzedawca słusznie dodał Cię na czarną listę, po co mu kupujący który nie ma pojęcia o podstawowych zasadach panujących na allegro.
A zasada jest taka że nie wolno wystawiać negatywnych komentarzy???
Zasada jest taka, że wystawia się komentarz zgodny z prawdą, oceniając zgodnie z prawda. A nie, że towar zły to sprzedawca oszust etc. Miał powód, to zablokował i tyle. Zostaje szukać dalej.
A ja napisałam że sprzedawca to oszust????
Serio? Nie masz nic mądrego do napisania to odpuść sobie
A ja napisałem, że napisałaś tak? Podaje ogół - zazwyczaj kupujący wystawiają negaty jak leci nie patrząc na stan faktyczny. Nieważne czy jest to kwestią produktu, sprzedawcy czy przewoźnika.
Tak jak masz prawo do negata, tak on ma prawo do wpisania na MNK 🤷🏻:płeć_męska: poszukaj innego sprzedawcy. Poza tym, po co kupować u kogoś, kto nie zasłużył na ocenę pozytywna?
@konto zamknięte a powiedz mi po co chcesz u niego kupować skoro ma marny towar ???
Pewnie dlatego że ma dosyć duży asortyment a ja oceniłam negatywnie tylko jeden z wielu który zakupilam
…więc oceniłaś sprzedawcę nie towar. Brawo 😂 i jeszcze zdziwienie czemu blokada 🙃
@QueLord a ocena zgodności towaru z opisem to czego dotyczy jak nie towaru?
@firmakrzak jakby się jeszcze kupujący trzymali tego by oceniać to co trzeba tam gdzie trzeba to by problemów nie było
@az1rael wg mnie to powinno być tak: jeśli sprzedawany jest jakiś znany produkt znanej marki np. odkurzacz samsung to głupota jest wystawianie kiepskiej oceny sprzedawcy, jeśli odkurzacz okaże się nie spełniać oczekiwać. Co innego jeśli sprzedawca sprzedaje produkt no-name albo pod własną marką, wtedy wg mnie taka ocena sprzedawcy za brak zgodności z opisem jest sensowna (jeśli towar miał być wg opisu super, a jest beznadziejny).
To duży skrót myślowy. Towar też oceniłam. Zepsuty towar sam się nie wysłał .
@konto zamknięte Może trochę doprecyzuj bo pisanie tak ogólnikowo w niczym nie pomoże 🙂
Co to był za towar?
Nowy, używany?
Był zapakowany fabrycznie?
Co konkretnie było uszkodzone?
Jeśli był zapakowany fabrycznie to przecież sprzedający ma prawo nie wiedzieć, że coś może być uszkodzone - nie będzie przecież otwierał każdego towaru i testował urządzenia przed wysyłką bo byłby jakiś absurd i zaraz miałby masę negatywów oraz oskarżenia o wysyłanie używanych towarów 🙂
@konto zamknięte ty masz prawo do negatywa a on ma prawo cię wpisać na mnk
Ok. Rozumiem. Tylko w takim razie na ile wiarygodne są oceny, skoro za negatywa jest blokada?
@konto zamknięte Nie rozumiem co ma wiarygodność ocen do listy MNK.
Dodanie Cię na taką listę nie powoduje, że negatyw znika - jest cały czas widoczny dla innych kupujących.
Po co Ci taki sprzedający jak nie jesteś zadowolony? A tak na serio to teraz taki klimat że za gwiazdkę mniej można na nią trafić, bo to obniża statystyki, a za tym ilość wyświetleń i sprzedaż. I nie nie bronię sprzedającego. W sklepie jak coś nie gra składasz najpierw reklamację. Jeśli tu zachowałeś się podobnie i on nie załatwił sprawy to jak najbardziej popieram negatywa. Ale jeśli jak większość klientów zapomniałeś o własnych prawach i od razu przeszedłeś do opinii to już inna sprawa. W realu nie lecisz nabazgrać opinii i wywiesić na sklepie żeby wszyscy widzieli, tu też najpierw działasz polubownie. Nie widzę powodu, żeby ktoś miał nie jeść tylko z tego powodu, ze komuś innemu łatwiej wystawić komentarz niż zwyczajnie zgłosić problem. Teraz tu klimat taki, ze 95% sprzedających stanie na rzęsach i zatańczy byle tylko nikt im gwiazdki nie obciął...
Prosty przykład, towar praktycznie ten sam, płyta winyl. Staroć z dawnej kolekcji męża. Średnio się znam. Staram się dobrze opisywać ale nikt cudotwórcą nie jest. Kilkadziesiąt sprzedanych egzemplarzy. 3 niezadowolonych:
-klient A zwyczajnie zwrócił, dostał kasę i jest ok.
- klient B zgłosił, że jego zdaniem stan jest gorszy niż opisałam. No cóż nieomylna nie jestem. Dostał prawie połowę zwrotu kasy. Wyszedł zadowolony. Obciął jedną gwiazdkę ale za to mocno wychwalił w części opisowej komentarza. Trochę szkoda tej gwiazdki ale było minęło... Nic do niego nie mam.
- klient C- wysmarował brzydki komentarz, obciął gwiazdkę, a następnego dnia jeszcze poprawił i obciął drugą gwiazdkę. Co z tego wyniknie??? A no nic, reklamacji nie zgłosił, zwrotu nie zrobił. Wkurzył mnie tylko. A mógł wyjść spokojnie jako klient A lub B. Teraz też chyba na czarną trafi. Nawet dogadywać się nie ma po co, bo 2gi raz i tak komentarza zmienić nie może....
Komentarz to ostateczność, najpierw spokój i dialog. Nikt nie jest ALFĄ i OMEGĄ. Większość ludzi na spokój reaguje spokojem i stawia na kompromis.
@AnnaG-Antyki Nie leci wywiesic kartki w sklepie, bo może wystawić opinie w Google.. I mało prawdopodobne, aby wtedy ochroniarz jej nie wpuścił do sklepu, nie wiem czy w ogóle miałby takie prawo (gdyby miał to by złodziei nie wpuszczali).