Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W skrócie: szukam Samsung Galaxy A52S i taka kategorie filtrowałem. Udało mi się znaleźć ciekawa ofertę około 100 zł taniej niż przeciętne z tym modelem. Szybko kupiłem i zapłacilem aby nikt mnie nie uprzedził. Wracam na aukcje i okazuje się że to A52 a nie A52S. Co prawda zdjęcia są prawidłowe. W opisie nic nie ma jaki to model ale kod produktu był dodany prawidło. Być może sprzedający też zrobił błąd.
Niestety od wczoraj nie godzi się na odda je kasy. Nawet gdy proponowałem napiwek. Zrobiłem spór ale na razie muszę czekać z niecierpliwością. Zwróciłem w nim uwagę na wprowadzenie w błąd kupującego w celu uzyskania korzyści majątkowych itp.
Oferta była dodana na allegro lokalnie.
Co mogę jeszcze zrobić ? Gdyby był w odpowiedniej kategorii napewno bym tego nie kupił. Nie wiem jak można się zachowywać tak w dzisiejszych czasach i dla paru złotych być takich chamem.
Jak ma ktoś jakiś pomysł to proszę o pomoc
Czytałem regulamin allegro i przedmiot powinien być wystawiony w prawidłowej kategorii. W błędnej kończy się właśnie taka sytuacja. Przypadek taki również można zgłosić gdy trwa aukcja i zostaje przeniesiona . Więc nie wiem może jednak zespół allegro pomoże odzyskać pieniądze ?
@pleberk jaki był tytuł, jaki był opis, jakie było zdjęcie ? jeśli nie wprowadzało w błąd to nic nie zrobisz 😞 kategoria nie ma ty znaczenia. Napiwek ? sprzedawca jak Ci odda kasę musi pokryć prowizję bo na lokalnie nie podlega zwrotowi 😞
Tytuł prawidłowy . W opisie szczegółowym nie było nic na ten temat. Dwa zdania na krzyż że tak powiem. Ale był podany kod producenta który jest zgodny. Ale kategoria zła. Jedna literka w tym przypadku robi różnicę niestety
Sprzedawca nie może Ci odmówić zwrotu w ramach reklamacji z powodu niezgodności z opisem i nie może zaniżać kwoty zwrotu. Musi Ci oddać całą wpłatę i koszt odesłania. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE domagaj się tego i zwróć się tam o pomoc do pracownika Allegro, który zobowiąże sprzedawcę do załatwienia sprawy zgodnie z zasadami. Po każdej odpowiedzi proś o pomoc Allegro i pisz o REKLAMACJI, a nie o zwrocie. Rób to do skutku, nie zamykaj Dyskusji. Zwrot kojarzy się z rezygnacją bez podania przyczyny, a REKLAMACJA z rezygnacją z powodu wad lub niezgodności. Wtedy prywatny sprzedawca musi zwrot przyjąć lub towar wymienić na swój koszt. Tutaj inny sprzedawca próbuje Cię wprowadzić w błąd, że zwrot Ci się nie należy. Należy się, ale w ramach REKLAMACJI, także u prywatnego sprzedawcy.
Nie mogłem się powstrzymać 😀 skopiowanie od xgz
Dziękuję za pocieszająca odpowiedź. Przedmiot nie został jeszcze wysłany i jako tako nie mam co oddawać więc jak wtedy mam to określić ? Również jako reklamacja ?
Tak to jest reklamacja ze względu na umieszczenie przedmiotu w niewłaściwej kategorii, co wprowadziło w błąd kupującego.
Spór rozwiązany. Reklamacja uznana . Pomógł zespół allegro. Pieniądze zostały zwrócone 🙂 dzięki za pomoc