Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający wysłał mi samą fakturę bez wysyłania towaru. Otworzyłem dyskusję, ale nie mogę się dogadać ze sprzedającym - przestał się odzywać i zaczął mnie ignorować.
Dziś kończy mi się czas na zwrot towaru. Czy jeśli nie kliknę w przycisku "zwróć zakup" to czy będę mógł skorzystać z allegro protect mimo wszystko?
Wiem że nie mam szans na dogadanie się ze sprzedającym, wynika to z opinii które zaczęły spływać na jego konto.
Co można zrobić w takiej sytuacji? Jutro mija tydzień od otwarcia dyskusji i zamierzam oznaczyć ją jako nie rozwiązaną, ale co w przypadku gdy nie wyrażę chęci na zwrot towaru, który fizycznie do mnie nie dotarł?
W dyskusji sprzedający przyznał się że towar nie został wysłany. Na chłopski rozum mogę zignorować przycisk "zwróć zakup", jednak chciałbym mieć pewność.
Bardzo dziękuję i pozdrawiam. 🙂
A poprosiłeś o pomoc Allegro w dyskusji? Poproś!
Nie zamykaj dyskusji.
W ostateczności masz szanse na zwrot pieniędzy z Allegro Protect, taką opcję będziesz mieć w dyskusji.
„Dziś kończy mi się czas na zwrot towaru.”
Termin na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (zgłoszenia zwrotu) liczy się od momentu odebrania towaru. Jeśli towaru nie odebrałeś bo sprzedający go nie wysłał to żaden czas na zwrot się nie kończy nawet jeśli tak pokazuje allegro.
Prosiłeś o pomoc konsultanta w dyskusji?
Tak, prosiłem o pomoc.
Faktycznie, tak powinno to działać. Sprawa wygląda jednak tak, że sprzedający wysłał mi samą fakturę, ale system widzi to jako odebraną przesyłkę.
Poprosiłem o pomoc Allegro w mojej dyskusji, jednak nie otrzymałem odpowiedzi na to pytanie 😞
Muszę doprecyzować: faktura przyszła w kopercie do automatu paczkowego Inpost 🙂
Świetne posunięcie, ale jak to nic w dyskusji ? a ile trawa? napisałeś ze sprzedajacy się przyznał w dyskusji że nie wysłał towaru!
o sk...n Janusz Allegrowy. Wystawił na sprzedaż fakturę. Być może. Podobnie jak Alliexxpres czy Teeemu sprzedaje tablety, a przychodzą ładowarki USB.
Daj nr ofert.
@Client:87998700 jeśli wezwałeś nasz support w dyskusji ze sprzedajacym, konsultant pomoże Ci rozwiązać sprawę.
@Client:87998700 Jak chcesz klikać w zwrot jak nie otrzymałeś towaru, nie klikaj w żaden zwrot (odesłanie tu nie ma żadnego znaczenia) po 14dnaich odznacz dyskusje jako nierozwiązaną.