Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
mam niecodzienna sytuację, mija 24 godz od interwencji ze paczkomat się nie otworzył, towaru nie mam, po interwencji in post nadał status dostarczono, mi tłumaczą że to standard i każą być cierpliwym ? czy ktoś się z tym spotkał i gdzie szukać pomocy
@Client:57988375 Złóż pisemną (mailem) reklamację sprzedawcy, to on odpowiada za towar do do momentu jego otrzymania przez Ciebie. Nie szarp się z InPostem. Jeśli nie otrzymasz paczki, bo nie będzie takiej technicznej możliwości, wróci ona do nadawcy. Możesz wtedy domagać się ponownej wysyłki na jego koszt lub zwrotu całej wpłaty. Jeżeli będzie problem, otwórz spór i poproś tam o pomoc pracownika Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@Client:57988375 Jeżeli zakup od firmy to sprzedawca odpowiada za towar do momentu dostarczenia, on składa reklamację u przewoźnika. Otwórz dyskusję z nim i niech działa:https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@LEW433 na dzień dzisiejszy paczka widniej jako dostarczona bo klient wprowadził kod i paczkomat się nie otworzył, a może wyciągnął paczkę i teraz kupujący kłamie 😞
Dyskusja nic nie da bo paczka doręczona po reklamacji też będzie taka odpowiedź więc sprawa patowa 😉
Warto współpracować @Client:57988375 napisz do inposta i sprzedawcy więcej interwencji będzie szybciej rozwiązana 🙂
@kostas11 Ty zakładasz że się otworzył, @Client:57988375 że nie to otworzyć może kurier i sprawdzić.
o to sie nie martwie ( trochę zaufania do ludzi, złodziej raczej o radę nie prosi, włącz myślenie ) mam świadków, którzy byli jak dzwoniłem i wykonywałem czynności podane przez infolinie czyli obstukiwałem skrytkę , na paczkomacie są kamery, i infolinia połączenia plus nagrania z rozmów , poza tym na polecenie wbijałem kod z 4 razy i coś dziewczyna na infolinii zrobiła, że za 5 podało że odebrane.martwię się bo była elektronika i faktury, które w szkole muszę przedstawić do 04.12. bo inaczej wsparcie 500 zł przepadnie.. i tu jest następny problem
W celu weryfikacji opisanego zdarzenia zachęcamy do skontaktowania się z nami za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Prosimy wówczas o przygotowanie numeru przesyłki lub numeru złożonej w tej sprawie interwencji.