Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający poinformował mnie , że nie posiada towaru , który mi sprzedał (i uzyskał zapłatę). Teraz chce abym to ja anulował zakup bym mógł odzyskać MOJE pieniądze. Chciałbym zauważyć, że przy zakupie nie ma opcji "anuluj zakup", a użycie opcji "zwrot towaru" wykracza poza ramy logiczne, nie mogę zwrócić towaru, którego nie otrzymałem. Drugą kwestią jest fakt, że z mojej strony pieniążki popłynęły do sprzedawcy bardzo szybko, ale w drugą stronę już tak łatwo nie jest.
@Vlad_Tepesz nic nie musisz robić , a w zaistniałej sytuacji / co się czasem zdarza / środki powinny do Ciebie wrócić przynajmniej tak szybko jak dotarły do sprzedawcy
@Vlad_Tepesz Nieprawdę pisze, niczego nie musisz anulować żeby sprzedający zwrócił Ci środki, jak nie będzie chciał to otwórz dyskusje.