anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający zmienił ofertę i nie przesłał zamówienia, co robić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:99196801
#8 Zapaleniec#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Mam problem wczoraj zamówiłem u sprzedawcy 3 przedmioty wypbralem opcje przesyłka do paczkomatu płatność z góry, a więc dziś patrzę czy zostało przygotowane do wysyłki a tu dwie oferty [sprzedawca zmienił ofertę a po zmianach brak aukcji] po napisaniu wiadomości nie odpisuje a był aktywny obawiam się że zostanę bez przesyłki i bez pieniędzy tak że jakie rady? Zostało tylko opłacone można jakoś cofnąć by Kasa wróciła do mnie Jak do tej pory zamawiałem nigdy nie miałem takich problemów 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:99196801 jeżeli chodzi o zamówienie nr 2493c463-8357-11ec-90fc-a93d156ea178 to przewidywany czas dostawy to 3-4 dni robocze. W tej sytuacji zależy co chcesz zrobić, możesz anulować zamówienie lub odstąpić od umowy, wówczas sprzedający zwróci Ci wpłatę gdyby były z tym problemy możesz założyć dyskusję i liczyć na nasze wsparcie. Możesz też jeśli chcesz otrzymać zamówione produkty poczekać jeszcze trzy dni i w razie braku kontaktu założyć sprzedającemu dyskusję i w ten sposób wyjaśniać brak wysyłki.
Decyzja należy do Ciebie 🙂 Zamówienie anulujesz w tej zakładce, w tym samy miejscu możesz zgłosić problem z zakupem i założyć dyskusję. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:99196801
#8 Zapaleniec#

Jeśli zapłaciłem blikiem to powinien mieć mój numer bankowy. Czyli mam rozumieć jeśli jest nie przyjęte do realizacji to mogę cofnąć i liczyć że do 14 dnni roboczych wróci koszt w innym przypadku powrócić z dyskusja? 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:99196801 Jeśli się obawiasz, to otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś problem i poproś tam po 24 godzinach o pomoc pracownika Allegro. Sprzedawca ma obowiązek udzielić w Dyskusji wyjaśnień. Gdybyś mimo to nie otrzymał zakupionych przedmiotów, zakończ Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

Stan aukcji z momentu Twojego zakupu masz w zakładce Moje zakupy - kliknij tam tytuł aukcji. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:99196801spokojnie sprzedawca to też człowiek i ma swoje problemy , zbyt wcześnie na panikę , nie ma takiej możliwości żebyś pozostał bez towaru i pieniędzy . Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy , dyskusja , POK to ostateczność , daj szansę sprzedawcy .

oznacz moderatorów
akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@Client:99196801 Nie ma żadnego związku z informacją, że sprzedawca zmienił ofertę a realizacją Twojego zamówienia. Sprzedawca zmienił ofertę bo np. zmienił cenę, opis albo skończył mu się towar.

relax

oznacz moderatorów
Client:99196801
#8 Zapaleniec#

Spoko już się uspokoiłem bo miałem taką pierwsza sytuację, tylko dlaczego nie odpisał czy co kolwiek dzięki 

oznacz moderatorów