Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Mam problem wczoraj zamówiłem u sprzedawcy 3 przedmioty wypbralem opcje przesyłka do paczkomatu płatność z góry, a więc dziś patrzę czy zostało przygotowane do wysyłki a tu dwie oferty [sprzedawca zmienił ofertę a po zmianach brak aukcji] po napisaniu wiadomości nie odpisuje a był aktywny obawiam się że zostanę bez przesyłki i bez pieniędzy tak że jakie rady? Zostało tylko opłacone można jakoś cofnąć by Kasa wróciła do mnie Jak do tej pory zamawiałem nigdy nie miałem takich problemów
@Client:99196801 jeżeli chodzi o zamówienie nr 2493c463-8357-11ec-90fc-a93d156ea178 to przewidywany czas dostawy to 3-4 dni robocze. W tej sytuacji zależy co chcesz zrobić, możesz anulować zamówienie lub odstąpić od umowy, wówczas sprzedający zwróci Ci wpłatę gdyby były z tym problemy możesz założyć dyskusję i liczyć na nasze wsparcie. Możesz też jeśli chcesz otrzymać zamówione produkty poczekać jeszcze trzy dni i w razie braku kontaktu założyć sprzedającemu dyskusję i w ten sposób wyjaśniać brak wysyłki.
Decyzja należy do Ciebie 🙂 Zamówienie anulujesz w tej zakładce, w tym samy miejscu możesz zgłosić problem z zakupem i założyć dyskusję.
Jeśli zapłaciłem blikiem to powinien mieć mój numer bankowy. Czyli mam rozumieć jeśli jest nie przyjęte do realizacji to mogę cofnąć i liczyć że do 14 dnni roboczych wróci koszt w innym przypadku powrócić z dyskusja?
@Client:99196801 Jeśli się obawiasz, to otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś problem i poproś tam po 24 godzinach o pomoc pracownika Allegro. Sprzedawca ma obowiązek udzielić w Dyskusji wyjaśnień. Gdybyś mimo to nie otrzymał zakupionych przedmiotów, zakończ Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Stan aukcji z momentu Twojego zakupu masz w zakładce Moje zakupy - kliknij tam tytuł aukcji.
Client:99196801spokojnie sprzedawca to też człowiek i ma swoje problemy , zbyt wcześnie na panikę , nie ma takiej możliwości żebyś pozostał bez towaru i pieniędzy . Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy , dyskusja , POK to ostateczność , daj szansę sprzedawcy .
@Client:99196801 Nie ma żadnego związku z informacją, że sprzedawca zmienił ofertę a realizacją Twojego zamówienia. Sprzedawca zmienił ofertę bo np. zmienił cenę, opis albo skończył mu się towar.
relax
Spoko już się uspokoiłem bo miałem taką pierwsza sytuację, tylko dlaczego nie odpisał czy co kolwiek dzięki