Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Super sprzedawca spóźnił się z wysłaniem towaru. Po kontakcie podał nowy termin wysłania z którego się nie wywiązał. Wysłałem wiadomość że rezygnuję i kliknąłem na pomoc allegro.
W tym momencie rozpoczęły się cuda:
1. Allegro informuje że sprzedawca nadał numer przesyłki
2. Allegro informuje że sprzedawca zwrócił pieniędzy (i to jest prawda)
3. Allegro informuje że przesyłka wyrusza w drogę.
4. Pytam w dyskusji - o co chodzi, co się dzieje?
5. Allegro pisze - dobra wiadomość, przesyłka będzie doręczona.
W tym momencie to już wygląda jak kpina: sprzedawca zwrócił kasę i wysłał towar, a allegro nie ma problemu z podawaniem konfliktujacych wiadomości. To co ja pisze jest w dyskusji olewane. Wtf?
@unbel1ever84 odpowiadają ci ludzie-automaty, czyli stażyści wklejają gotowe odpowiedzi, co się wylosuje, to wkleją, wygląda na to, że nawet nie czytają tego co piszesz😁 Ale nie przejmuj się, to na Allegro norma. Przecież nie lekceważą twojego problemu i odpowiadają na kontakt. 😁 Tu nie liczy się jakość tylko ilość, muszą wyrobić wyśrubowaną normę odpowiedzi 🙂
Transakcja udana to dla allegro kasa z prowizji a przy twojej rezygnacji muszą zwracać prowizję więc to się im nie opłaca.
Kasę zwrócili, a monet allegro wykorzystanych przy zakupie już nie widzę. Profit!
Jeśli odstąpiłeś od umowy, a sprzedawca oddał pieniądze, to nie musisz już odbierać tego towaru, chyba że chcesz.
Nie no odbierać nie będę, ale kupując u "Super Sprzedawcy" miałem nadzieje że nie będzie taka sytuacja że muszę dopytywać się "Super Sprzedawcy" gdzieś jest towar po tygodniowej obsuwie, a później on zwraca kasę i wysyła towar. Trochę smierdzi przekrętem z jego strony. A to że Allegro przymyka na to oko to już się w głowie nie mieści.
@unbel1ever84, super sprzedawca jest tytułem nadawanym przez Allegro i niestety zależy w zasadzie od wielkości sprzedaży. Duży sprzedający może więcej, u niego kilka negatywów nie wpłynie na posiadanie znaczka SS, u małego sprzedawcy, nawet jedna obsuwa zniszczy jakość sprzedaży🙂.
Rozumiem Twoje oburzenie z powodu obsuwy z terminem. Ale nie burz się, że sprzedawca zwrócił kasę i omyłkowo wysłał towar. Mi, jako sprzedawcy, też się coś takiego przytrafiło - klient anulował zakup, od razu kliknąłem zwrot wpłaty. Niestety, w magazynie się wyjątkowo pospieszyli i w tym samym czasie paczka poszła w drogę, a na zamówieniu pojawił się numer nadanej przesyłki.
Poprosiłem, by paczki nie odbierał to ona wróci do mnie i będzie po sprawie. Wszyscy jesteśmy ludźmi - zdarzają się błędy, ale bądźmy dla siebie wyrozumiali i współpracujmy.
Allegro w tym przypadku moim zdaniem nie ma nic do sprawy - to po prostu jest system, który zadziałał zgodnie z ustawieniami i tyle!
Rozumiem że każdemu się błędy zdarzają.
Ale Allegro tu jak najbardziej ma do sprawy, w otwartej dyskusji kompletnie olewają moje komunikaty (czytaj wyżej). Sprzedawca też ma to gdzieś - nawet nie wypowiada się. Napisałeś że poprosiłeś kupującego o nieodebranie przesyłki, a mnie nikt o to nie prosił. Czy taka zachowanie wg. Ciebie jest w porządku?
@unbel1ever84, sprzedającego możesz odpowiednio ocenić. 🙂 Na podejście Allegro nie ma siły. 🙂
@konto zamknięte moje odpowiedź musi być brana w kontekście wypowiedzi @warsztatmedialny broniącego zachowanie sprzedawcy. Jeżeli chodzi o Allegro - nie łudzę się że mogę mieć na nich wpływ, ale na szczęście nie są monopolistami w sprzedaży internetowej 🙂
@unbel1ever84, sprzedawcy są różni, tak jak kupujący. 🙂
@unbel1ever84 Powiedz w którym miejscu widzisz przekręt? Kasa się zgadza, dodatkowo towar jedzie do Ciebie i piszesz o przekręcie. Różne słowa tu pasują bo sprzedawca faktycznie dał ciała ale bez przesady 🙂
@Kaliope_Brzeg jak zwał tak zwał, ale @unbel1ever84 chodzi o to, że miał problem ze sprzedającym, a Allegro wbrew rozpowszechnianym obietnicom, nie wsparło go w rozwiązaniu problemu. Wysyłanie sprzecznych, bezsensownych komunikatów nie jest pomocą. Tak jak napisał, przesyłki nie odbierze, bo dostał zwrot kasy. Jedyny uczciwy w tym towarzystwie🙂,
@Kaliope_Brzeg Kasa akurat nie do końca się zgadza, bo dołożyłem monety allegro do transakcji i mimo zwrotu wpłaconej kwoty monet na końcie już ich nie widzę. Jest to dosłownie kilka złotówek i nie mam czasu/ochoty o nie walczyć biorąc pod uwagę opory, ale to nie oznacza że nie widzę że jestem ostatecznie na minusie.
Towaru odbierać nie będę, ale stwarza to dla mnie dodatkowe kłopoty - kilka paczek dzisiaj przyszło, będę musiał ich przebierać przed multiskrytką i rozczytywać co od kogo (miał członek rodziny odebrać, teraz muszę ja). Drobiazg oczywiście, ale humoru nie poprawia.
@unbel1ever84 Napisz do Allegro to monety także wrócą:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb
@unbel1ever84, monety Allegro powinno ci zwrócić, a za swój dyskomfort, oceń sprzedawcę.🙂
Jeżeli to multiskrytka, to może spróbuj wygenerować kod zwrotu przez zakładkę zwroty. Żeby nie bylo niespodzianki, różne rzeczy dzieją się z multiskrytkami, nie są chyba do końca dopracowane🙂
@unbel1ever84 @konto zamknięte Komunikaty o zwrocie kasy i wysyłce towaru zapewne wrzuca w dyskusję automat, co oczywiście nie zmienia faktu, że nikt tutaj ( ani sprzedający, ani Allegro ) nie stanął na wysokości zadania.
Nikogo nie bronię uważam jednak nadal, że przekręt to za duże słowo. Monety myślę że można w takiej sytuacji jakoś odzyskać.
@Kaliope_Brzeg Z mojego doświadczenia nie jest trudno wyobrazić sytuację kiedy np. przesyłka zagubi się gdzieś w drodze, a sprzedawca będzie uważał ją za doręczoną i że mu się należy. Mam nadzieję jednak że cała ta sytuacja jest tylko nieudanym zbiegiem okoliczności.