Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry sprzedawca zwrócił mi pieniędzy ponad dwa tygodnie temu ale on jeszcze nie wpłynęli mi na konto
Sprawdź wszystko dokładnie.
Też kiedyś myślałem, że nie dostałem $$ i założyłem spór.
Handlarz oddał w inny sposób na który się nie zgodziłem i był zdziwiony o co mi chodzi.
Zrobił tak jak jemu pasowało.
Oczywiście dostał negatyw.
@Valeriia99999 czy chodzi o zamówienie nr 5f4c1f51-2d19-11ed-b584-91d9b022b467?
Sprzedający zwrócił wpłatę 2 listopada i powinna zaksięgować się na karcie podpiętą do usługi Apple Pay. Sprawdź to proszę, jeśli zwrotu nie będzie poproszę o informację, wtedy wyślemy do Ciebie potwierdzenie zwrotu, abyś mogła wyjaśniać to z bankiem - wydawcą karty.