anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający zwrócił wpłatę, a nie mam jej na koncie, co zrobić?

Valeriia99999
#1 Nowicjusz#

dzień dobry sprzedawca zwrócił mi pieniędzy ponad dwa tygodnie temu ale on jeszcze nie wpłynęli mi na konto 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Sprawdź wszystko dokładnie.
Też kiedyś myślałem, że nie dostałem $$ i założyłem spór.
Handlarz oddał w inny sposób na który się nie zgodziłem i był zdziwiony o co mi chodzi.
Zrobił tak jak jemu pasowało.
Oczywiście dostał negatyw.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Valeriia99999 czy chodzi o zamówienie nr 5f4c1f51-2d19-11ed-b584-91d9b022b467? 
Sprzedający zwrócił wpłatę 2 listopada i powinna zaksięgować się na karcie podpiętą do usługi Apple Pay. Sprawdź to proszę, jeśli zwrotu nie będzie poproszę o informację, wtedy wyślemy do Ciebie potwierdzenie zwrotu, abyś mogła wyjaśniać to z bankiem - wydawcą karty. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów