anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty i reklamacje

Client:45865139
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45865139 czy możesz opisać co się wydarzyło? Chętnie pomogę, ale te dwa słowa to trochę za mało informacji 😊

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@la_nika: na wielu, wielu forach jest prosty obowiązek! Zanim wątkotwórca zalozy nowy temat ma a) obowiązek opisać swój problem dość/bardzo dokładnie wraz ze wszystkimi faktami i b)
przeszukać archiwum danego forum zeby nie dublowac postów.

Może też coś takiego wprowadzicie? 😮
Mam na myśli przynajmniej pierwszą część.

Bo tak sobie patrzę i widzę, że część nie dorosła do zakpów w internecie 😉

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104371448 dziekuję za Twoją sugestię! Zastanawialiśmy się nad tym, jednak zdajemy sobie sprawę, że na forum mogą i powinny trafić też osoby, które np. nie są tak biegłe w internecie i mogą nie zrozumieć, że konieczne jest opisanie problemu i odejdą z kwitkiem, natomiast nam zależy, żeby każdy mógł łatwo się tutaj odnaleźć i znaleźć rozwiązanie dla swojego problemu czy odpowiedź na swoje pytanie 😊 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak jest i zwrot i jest także reklamacja.😁

oznacz moderatorów