Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:45865139 czy możesz opisać co się wydarzyło? Chętnie pomogę, ale te dwa słowa to trochę za mało informacji 😊
@la_nika: na wielu, wielu forach jest prosty obowiązek! Zanim wątkotwórca zalozy nowy temat ma a) obowiązek opisać swój problem dość/bardzo dokładnie wraz ze wszystkimi faktami i b)
przeszukać archiwum danego forum zeby nie dublowac postów.
Może też coś takiego wprowadzicie? 😮
Mam na myśli przynajmniej pierwszą część.
Bo tak sobie patrzę i widzę, że część nie dorosła do zakpów w internecie 😉
@Client:104371448 dziekuję za Twoją sugestię! Zastanawialiśmy się nad tym, jednak zdajemy sobie sprawę, że na forum mogą i powinny trafić też osoby, które np. nie są tak biegłe w internecie i mogą nie zrozumieć, że konieczne jest opisanie problemu i odejdą z kwitkiem, natomiast nam zależy, żeby każdy mógł łatwo się tutaj odnaleźć i znaleźć rozwiązanie dla swojego problemu czy odpowiedź na swoje pytanie 😊
Tak jest i zwrot i jest także reklamacja.😁