Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@1robert33 Po pierwsze, mogłeś się domagać wysyłki 2 sztuk, skoro masz na piśmie informację od sprzedawcy, że cena dotyczy kompletu. Jeżeli jednak zgodziłeś się na zwrot pieniędzy, a ich nie otrzymałeś, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Wtedy środki szybko odzyskasz.
Sprzedawca zapytał mnie telefonicznie czy zgodzę się na odstąpienie od zakupu ,
Twierdzi że napisał do allegro . Jednak od nich nie dostałem żadnej informacji.## Dziwne ##
czy sądzisz ze moge nadal zadać wysłania 2 szt jak w,w ??
@1robert33 - żądać możesz wszystkiego. A nie fajnie by było zrozumieć że ktoś się mógł pomylić ? Może ten Bogu ducha winny młody Łukasz jest pierwszy dzień w pracy i zaraz Go wyrzucą ? Czy cena jaką zapłaciłeś jest średnio rynkowo warta jednej, czy dwóch sztuk ?
To w Tobie ta walka musi się odbyć. Ale miejmy margines na ludzkie odruchy.
W moich sklepach Kupujący mylą się częściej niż my. Pomagam, wysyłam, wymieniam - a co mi tam.
@1robert33 Nie wierz sprzedawcy, że napisał do Allegro. Sam otwórz Dyskusję i załatw sprawę. Tak, nadal możesz żądać wysłania kompletu za cenę podaną na aukcji. Jeżeli sam nie podejmiesz działań, sprzedawca nie zrobi nic, abyś otrzymał zakupiony towar lub zwrot pieniędzy, na który się niepotrzebnie zgodziłeś.
Pamiętaj też o tym , że wielu sprzedawców nie ma ludzkich odruchów, nie uznają zasadnych reklamacji, a po zwrotach próbują oddać kupującym tylko 1 zł, pokazując na zdjęciach niby ten sam towar, tylko zniszczony rzekomo przez kupującego.
@1robert33, chodzi o zamówienie z 17.09.2021r.? Widzę, że 20.09.2021 r. przesyłka została nadana. W szczegółach zakupu znajdziesz numer listu przewozowego do śledzenia przesyłki.
@1robert33, widzę, że Sprzedający wykonał zwrot na kwotę 170,34 zł 9 września. Czy mogę Cię prosić o sprawdzenie swojego konta bankowego?
Przed chwilą sprawdzilem wspomniana kwota zaksięgowała się dzisiaj o 9.10 .Więc zamykamy temat . Życzę zdrówka i powodzenia
a tak poza konkursem dziwi mnie to że allegro nie potwierdza czyli nie pyta kupującego czy rezygnuje z zakupu , bo chyba takiego pytania ,, potwierdzenia rezygnacji nie otrzymałem ,,, i z tego wynika że każdy sprzedawca może zrezygnować z dostarczenia zakupionego przez nas produktu , nie pytając nas o to . hhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmm to trochę nie fer.