Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:101071744 zapytaj sie uprzejmie, jakie wydaje dyspozycje co do otrzymanego przez Ciebie towaru?
Tak że temat uznajemy za zakończony i zamknięty.
Wystawiła porostu sprzedającemu 5 gwiazdek. Odezwał się z informacją że nie oczekuje towaru spowrotem a pieniążki zwrócił żeby zakończyć pokojowo temat.
Myślę że obaj potrzebowaliśmy zakończenia tematu.
Dziękuję kochani za dyskusję i pomoc a temat mozna zakończyć. Jak się okazuje w taki czy inny sposób idzie wszystko prędzej czy później wyjaśnić
Dla podsumowania tematu jak pisałem można dojść do porozumienia. Po wczorajszej i dzisiejszej korespondencji towar zostaje u mnie a ja przekaże sprzedawcy pieniążki z własnej inicjatywy bo nie może być tak aby był stratny. Przynajmniej tak uważam i tak będzie uczciwie. Jeszcze raz dzięki za rozmowę. Pozdrawiam wszystkich.
Skontaktować się z nim i wyjaśnić.
@Client:101071744 może wartość towaru była niższa niż koszta reklamacji
problem w tym że nie było z mojej strony a jedynie zapytałem czemu na zdjęciach był dodatkowy element a w przyslanym towarze był brak. To porostu nie przyznał że źle zdjęcia zamieścić tylkozwaksł na producenta od którego kupuje że zmienił skład kompletu i po wymianie 3 wiadomości ni z groch ni z Pietrucha otrzymałem zwrot kasy a towar leży w domu. Wartość smyescna bo z przesyłką 34zł
Pytałem ale milczy. Po prostu uniósł się honorem bo nie przeszło mu przez gardło słowo sory i nie umiał powiedzieć że źle sprecyzował ogłoszenie. Ale ja nie chciałem zwracać towaru a że nowa o śmiesznenej kwocie 34zł stwierdził że tak utrze mi nosa za moje spostrzeżenie. Tak myślę. Po prostu zwrócę mi kasę.
Brzmiało na niezadowolonego klienta. Teraz klimat na allegro taki, że 1 gwiazdka mniej może niezłą krzywdę sprzedającemu zrobić. Krótko mówiąc postawił na swój i Twój święty spokój, czyli tanie było to kasę oddał i liczy, że nie będzie musiał wydzwaniać potem i błagać o zmianę opinii, bo mu statystyki psują... Co do zmiany zdjęć to te katalogowe z miniaturek nie tak łatwo zmienić. To już trzeba przez allegro i zmienia albo nie jak im się zachce.
Możesz mieć rację. To że sprzedajacy walczą o opinię 5 gwiazdek to miałem okazję kiedyś kiedyś doświadczyć ale że mają problem że zmiana czegoś w ofercie nie wiedziałem. Ja też nie chcę wyjść na naciągacza bo nie chcę nic za darmo a że przy tej zagrywce że strony sprzedającego nie ma opcji zwrotu ta samą drogą którą otrzymałem cofnę mu chyba przelew i spokój.
W samej ofercie nie ale w katalogu już tak. Każdą zmianę produktu musi zatwierdzić allegro i to się zmienia u wszystkich podpiętych do danego katalogu.
@Client:101071744 sprzedawca odebrał to za pewne jako reklamacja bo tak to brzmiało niezgodności oferty poprzez zdjęcia odbiegające częściowo od oferty więc uznał to i oddał Ci kasę, napisz co towarem ? wyznacz mu czas na odebranie a potem do kosza 😄
Sprzedajacy zapropononuwał zwrot ale dostał odpowiedź że nie składam reklamacji i nie zwracam.uwagi bo nie mam uwag do samego towaru. Tak że wiedział o tym a korespondencja dążyła do tego aby umieścił właściwie zdjęcie towaru d nie gotowca przedstawiającego kabel USB z organizerem a wysyłane bez organizery który też zachęcał do zakupu u niego towar a nie taniej u konkurencji gdzie mieli zdjęcia bez organizery. Chidziłono poprawę ogłoszenia wyłącznie aby inni kupujący byli świadomi co mają otrzymać.