Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dnia 26 stycznia kupiłam słuchawki, wczoraj minęło 14 dni od zakupu a według strony przewoźnika i allegro towar nie został wysłany. Sprzedawca twierdzi, że wysłał. Nie wiem co mam zrobić. Towar kupiłam za mega atrakcyjną cenę, dlatego tak mi zależy aby go otrzymać.
Poproś o numer przesyłki, gorzej jeśli był to list ekonomiczny, wtedy nie ma numeru, a czas doręczenia bywa baaardzo rozległy i zdarza się, że jest to nawet 1-2 tygodnie. Jeśli to nic nie da, a paczka powinna mieć numer nadania bo był to kurier/paczkomat to załóż dyskusję https://allegro.pl/dyskusje i wtedy prędzej otrzymasz odpowiedź.
Obawiam się, że jak to była "mega atrakcyjną cenę" to sprzedawca stwierdził że za dużo na tym straci i Ci nie wysłał tego towaru. Rozpocznij dyskusje jak radzi Kopim_pl i postępuj zgodnie z sugestiami allegro. Najpewniej skończy się zwrotem pieniędzy.